Omofubia

In vista di u fattu chì in u nostru tiempu u prublema di l'omosessualità si face un prublema di una scala planetaria, ci sò cumpetenti di e relazioni sessuale tradiziunale tradiziunale, è questu inevitabbilità implica l'emergenza di quessa cum'è a propaganda di l'omofofia.

L'omofobia hè un patronu ideologicu offensivu chì hè rutulatu di l'omosessuali in forma d'accusazioni contru i persone chì sò sustinienzii di a moralità è i valori tradiziunali. In Russia, a lege nantu à l'omofofè annunca l'annu 1706 l'intruduzioni di Petru I di un articulu criminali per l'omosessualità, ma ancu in u Ivan, u terribbili, i boyarde scartutu u Tsar appruvistà chì amene passioni strana.

In u 1972, l'omofubia hè stata definitu com'è teme di u cuntattu cù e persone di l'orientazione micca tradiziunale, è se parlemu di l'omosessuali stessi, chì significanu u so scantu di elli. Per esse genti, l'omofobia pò diventà un problema internu quandu perdi u cuntrollu di i porsi omoseomichi è l'imàgini chì causanu. A pèrdita di tali cuntrollu hè da u mumentu di dubbitu in a normalità di a so orientazione, quì sopra imprudenza, l'imaghjini accuminzanu à attache à u so creatore.

Causes di l'omofofia

A classificazione internaziunale di malati mentali ùn anu micca cunzidiratu l'omosessualità una malatìa. I vostri figlioli chì sò cundutti in i parelli in u mondu seximu sò omosessuali ùn si sò più di i zitelli chì sò risuscitatu in famiglie tradiziunali. L'omosessuali ùn deve micca bisognu di privileggi, di diritti politichi privati ​​è di prestazioni. Cumu hè l'omofofia?

L'statistichi dimustranu chì a pusizioni di a maiò parte di a ghjente hè neutrali è solu di u 20% di i persone indicanu attitudini omofuggi. In questu casu, i distanzi seguenti sò distinti:

E prucessi per l'omofofia dimustranu chì si pò esse aperti è oculeti. Oculta hè carattarizata da u fattu chì una persona cundanna a relazione sessuale tali, cunzidira ch'elli sianu una viulazione, ma ùn hè micca esse sprimà u so discontentiu o piglià qualchi attivu attivu. Ma, sfurtunatamenti, ci sò dinò fanati, chì ùn abbia micca esse statu chì l'omosessuali anu da esse distruttu, Pericassi una persona solu perchè ellu una altra persona di u stessu sexu. È a cosa più bella hè chì l'omophobii tali esistinu veramente è ancu attu attivu. Ci hè parechje alcune de suicidio à i scoli, rappe di lesbiiani per rimpriverà a so orientazione, l'assassiniu di gays nantu à a basa di l'odi è questu hè assai distanti di casi.

Comu liberà l'omofofia?

Pigliate l'omofofia, una persona pò solu quandu ùn hà micca bisognu di un cumplessu di prutezzione. Senza psicoanalisi ùn hè indispensabile. Hè impurtante chì ricordu chì per ogni persona individuali l'omofobia hè una pusizione suciale, à quale hà tutte ogni dirittu, ma solu s'ellu ùn ùn scurdà u principiu chì a libertà di u so kulak deve espansione induve a libertà di l'altru nasci.