Gymnastica respiratoria Strelnikova per i zitelli

U picciottu suffocate ... I paisani chì anu stati contru à i prublemi di l'asma bronchial sapanu quantu difficili hè di piglià in cuntattu u fattu chì un zitellu cù una tale di malatìa piglia a mette una dosa minimu di cunserva di corticosteroidii. Hè necessariu per esse rinvimentu nurmale. Ma pò esse un modu per aiutà un ziteddu micca solu cù i medicini?

Quandu viaghjate, hè un metu efficau di stabbilimentu di a respirazione di u zitellu, chì era inventata da a vocalista russa Alexandra Nikolayevna Strelnikova à a seconda mità di u XXu seculu.

À u primu, hà cunzidiratu l'evoluzione cum'è una ginnastica, chì a voce di i artisti anu accuminciatu a chiaru più chilago è purer (hè ingagiatu cù l'studienti, è perchè era tantu preoccupatu di u rapidu sviluppu di a so voce). Ma dopu avà rinviatu chì, in più, i gimnastichi respiratorii per i zitelli propogni à u metodo Strelnikova dà un effettu curativi eccezziunale per a bronchitis, l'asma bronchial, adenoids, stammering, è sinusitis. Pudete dinò in u travagliu di a pelle (dermatite atopica, psoriasis), malatie cardiovascular, migracei, malatii di rasu è di spine e feruti.

Eccu alcuni esempi di parechji articuli nantu à u metudu di gimnastica respirazioni Strelnikova.

Esempii di exercici

A regula: u rispunse hè solu fatta da u nasu, mentri a inalazione hè duvita ruvida, forte è corta, è l'exhalazione hè realizatu da a bocca. A respirazione hè fatta solu à u stessu tempu da i muvimenti.

"Ladoshki"

U zitellu deve esse ghjustu, dàchjà i so braccieddi in i coddi, smintevi è indetta e palme. In questu, hè necessariu di rinforziari rapidu è rítmico cù u nostru pugnu è chì aghjunghje i vostri mani in i pugni - cumu fà piglià l'aria. U cuntrattu deve piglià quattru passioni, è poi - pausa di trè o quattru siconda. Fate altre rispiru, una volta - pausa.

Esercitu hè realizatu 24 volte per 4 contru.

(Mantene in mente chì à u principiu di stu sternu, mare hè pussibule, si deve esse rapitu prestu, ma si ùn hè micca, l'esercitamentu deve esse fatto secondu).

"Pump" (o "Pumping the tire")

U piccione torna diretta, i peri ci sò dipoi, da l'altura di e spalle. Hè bisogna un palisate in fronte (e mani ricottu u pavone, ma ùn tocanu) è in a siconda mità di u pente, piglià una spinta à nasu è sopra (l'altagna hè bisognu à cumpiimentu cù l'arcu). Sì senza risolse, ci hè bisognu di risaltu è ripiglià a so tendenza da l'inspirazione. Questu sercentu hè cum'è u pneumatici di carburanti. Realice 16 respirazioni, pause - trè à quattru sicondi, novu 16 stufi.

Esercitu hè realizatu 16 volte per 6 stufi.

"Cat" (o squadre cù un giorno)

U zitellu torna diretta, e so perte sò dipoi più ristritti ca l'anch'elli di i spalle, è facianu e straccizii di u lume (senza elevate i pedi di u pianoforte) è à u stessu ghjornu si trova u troncu da a diritta. Pigliò un forte sonu. Turni in a stessa manera à a manca - un forte filu. Fate chì u zitellu ùn hè micca squattatu bellu prublemi durante stu sercitu. À u listessu tempu, e so mani sappi l'aria cum'è in l'exercitu "Ladoshki". U cuntrattu deve esse fattu cù 32 stufi, in u restu per trè à quattru seconde, è novu 32 stufi.

Esercitu hè realizatu 3 volte per 32 stufi.

"U Pendulum Grande"

U piccione torna diretta, i peri ci sò dipoi, da l'altura di e spalle. Comu in l'esercitu "Pump", u zitellu fasce un pocu avanta è in aspra. Allora elbeni in u falcu davanti, torna e prende e so spalle cù i so mani. Piglia un altru sopràticu. Cù questu sperimentu, l'exhalazione passa da sè stessu, ùn deve esse micca specificamente cuntrullati. I pauses entre i sopranimi sò trè à quattru sicondi.

Esercitu hè realizatu 3 volte per 32 stufi.