Vitamina D3 pè i zitelli

Tutti i pediatrici nascenu in un tempu inverndughjuzzu è invernu, i pediatrici ricurdavanu piglià una vitamina "sunny". Per ciò chì hè necessariu è cumu per dà vitamina d3 - avemu dicu in u nostru articulu.

Preparati di vitamina d3

Uni pochi anni fà, solu a suluzione oleosa di vitamina D3 era in vendita, ora a suluzione à issa solu era populari, ma l'oliu ùn si pò truvà nudda parte. Chì sò i so differenzi? A suluzione hè acquistata più veloce. Ma, ci sò casi quan era nantu à a suluzione sia di vitamina d3 chì u zitellu anu allergiatu. In casu di stu casu, i genitori hanu da ordenà questi vitamini in forma oleosa quant'è in u stranieru.

Vitamina D3, u stessu colecalciferol (chjamatu colcalciferol internaziunale), hè dispunibule cù diversi nomi. I più populi sò aquadetrim, vigantol, osteoca e vidin. I nomi sò diverse, ma l'esencia hè unu.

A forma di vitamina d3 è cunserva u scheletru è i denti, hè utilizatu per rachite è l'ipocalcèmia, prumove una maiori absorzione di calcium.

L'usu di vitamina d3

Comu fu dichjottu prima, a vitamina d3 hè prescribed per tutti i figlioli nascite in autunno-invernu. Ma a dosa per ogni zitellu hè selezionatu individually.

  1. Li bebburi prematuri sò prescritti una di sti medicini da 7-10 ghjorni à 1000-1500 IU per ghjornu (500 IU - 1 drop). Hè necessariu esclarecer cù u pediatricu per esse da esse necessariu un pagamentu da azione à maghju à sittembri, tk. in a staghjunali, a gota d3 hè sustituitu da u sole.
  2. Omi donati, da 3-4 simuli di vita è à 2-3 anni, aprite 500-1000 IU per ghjornu. Se u zitellu ùn si traballeranu micca, in u periodu d'estiu, devendenu un scontu in a accugliente.
  3. Con risichi, una dosa di u 2000-5000 IU per ghjornu, per 4-6 settei. A dosalità dipende da a gravità di a malatia.

A quale età hè necessariu di furnisce vitamina d3?

Per a prevenzioni di vitamina D3, hè megliu dà à 2-3 anni di età. Se ci sò prerequisite per rachite è rachemiche, po è praticà annantu à l'annunziu perciate di droghe chì cuntene u cholecalciferol à 6 anni.

Overdose di vitamina d3

Molti medichi cresinu chì una sobredosis di vitamina D3 hè assai più periculosa ch'è a so mancanza, perchè pò esse pruvuchegnite per prublemi seri cù u fegato. L'eccitassi chì anu cagiunatu cresce a metta in i mura di i navi, chì ùn hè micca "bè".

Eterni di vitamina d3

Sì u seguitu i struzzioni è seguitanu rigurrezze a dosa, è ponu esse evuluti effetti à spessu. Per ùn fà di a sobredose, hè necessariu di piglià in contu di l'intake di vitamina d3 da altri fonti: sole, misure è altre alimentu. Ma, ùn avete micca mai perte u vostru viulente. Hè necessariu di cunsultà un duttore si avvista:

Cosa corsi cuntenenu vitamina d3?

Oghje, a vitamina D prupone à aghjunghje à u latti, mischji, culazioni di u vacche, cereali è ancu i barchi di i zitelli. Ma sicuru, i risorsi naturali sò più preferiti:

Di sicuru, micca tutti i prudutti di sta lista sò adattati per i ziteddi, ma cù l'introduczione curretta di e cumplementari, quarchi pò à qualchì volte.

Sfortunatamente, assai metudiali oghji sò troppu inattentivi à i so pazienti. Per quessa, se u cunsigliu vitamina D3, cuntrolla a so dosalità parechji volte, scopre da i termini di applicazione. Sì dà à u vostru zitellu à qualsiasi altre medicine o vitamini, ricordate à u vostru duttore. Ùn àbbia paura di parechji minucciosi, hè u vostru zitellu è avete u dirittu di sapè ciò chì pensate hè necessariu!