Fresh tomatoes salati cù alli è greens

Questu appetizer vi serà sempre piacevule è diversificà a tavola. I dui ricetti seguenti sò sfarenti in principiu è u tempu di coccia, perchè ogni ghjornu de seguita hà da esse utilizatu per voi.

Una ricetta pè tomati freschi cun oru è alloghju à l'internu

Ingredients:

Preparazione

I pumati sò megliu d'utilizzà chjuchi, perchè micca micca furmà dopu, è sò accussì salati accussì veloci. Piacemu cù l'acqua fierida chjaru è lasciate stendu di circa 30 minuti, poi lavu lavora. L'agliu cuntrariu si deve esse elettu cù grossi denti, cum'è ideale hè megliu per fà sapè nantu à un rossu più mediu, ma se si troppu chjuchevu, piacè tostate cun un cuteddu. Ancu anch'ellu macchina, ma micca assai finamente, è poi cunglite cù l'àgghia rossata.

In i pumati, sceglie cù cura di u zùccheru cun groove, da fà una crosta cutto, ma micca à a fine, perchè u tomate ùn si hè cascata, ma mantene a so forma naturali. Allora listinu u groove è i incisioni cù u riposu. Pone a salcia è u zuccheru in l'acqua, da chì l'acqua furiassi è fretu à 40 gradi. Trascendu u pappaghju à a pignata è a cima cù i prugne ricchi, poi poveru in salassi è dopu a cooling, mandi à u frettu per 48 ore.

Prugnoli salati stuffed with herbs and all with well-beastis in georgiano

Ancu state questi anch'ellu salate cù l'agliu, l'arbe è u rafforientu ùn sò micca assai veloci, si meritanu d'attenzione è sò sempre digià valutate u tempu chì passanu à aspittà à a finalità di a so cucina.

Ingredients:

Preparazione

Accuminciassi cù a preparazione di u riposu, ciuciate a pani, fate l'agliu in qualchì modu cunzientu, è aghjà pezza finamente cù un cultile, dopu chì sguassate tutti i graneddi, mestisce tutti l'ingredienti. U pumu si deve esse usatu assai picculu, sò più veloci è megliu saturatu cù pezzi è gustu di u riposu. Làvate e chjappà, ciece in ogni incisione di u portu à u mediu è l'impiarete cù a misura preparata. Dopu à a panetta nantu à u fondu, metteci un caprettu di raccoglie, rossi è laurushki. L'opponenti di u ravanu da i cavalli ùn puderanu ricusà stu ingredientu. Cunniscendu cù un capucu di tomba, corsi una mezora di colti è cilesti. È cusì u capu per capu finu à l'usu di tutti i prudutti. L'acqua putta nantu à u calore, mette u salinu è fucalmente finu à chì u disolvule u sal disu, aghju aspittatu quasi cumpritamenti friddi è vogliu i pumati. In cima di queste duverete bisogna à installà oppressione pisanti. È caghjà cù una spugna di parechji ghjorni, aghjustate a fermentazione, è ripigliate a so refrigera. Dopu à 10-15 ghjorni, u prucessu di fermentazione finiscinu, i pumati ponu esse spustate nantu à i latte è cuparti cù l'attitudini plastichi, topping up a salmatura in i vascini, è dopu à l'altri di 10-15 ghjorni po pudete aduprà stu supernecchiu meravigliosa.