Cumu preparà un cunfettu di i petali di u tè sviluppau?

Spessu, circannu di parechji spazjati per l'inguernu, i donne di casu inventenu novi ricetti originali, grazi à a so creatività culinari è l'imaginazione. Per esempiu, ogni annu a cunfittura di rosi accupa a popularità. Scupremu cusì à fà un cumpimentu fragranti da i petali di u tè. Questa paglietta hè spessu chjamata melia rossa è hè utilizata di modu diversi: aghjunghje à tè, sparghje nantu à una fetta di pane o applicà quandu u foglie pies.

A ricetta per a confiture di culazioni da i petali di u tè

Ingredients:

Preparazione

Allora, petali di un té si primu filtrà un tamarzu pè disperse di u polu. Allora lasciate è sece cù una tagale. Trasmissione à un tavulinu, sughjettu cun 100 grammi di zuccaru è frettu intruduce finu à chì un furore homogeneiu hè furmatu. U zuccaru riutzu hè spartu in un coltu, chinu d'acqua filtrata è mette nantu à u focu più lentu. Daremu un ghjelu biancu à foglie 5 a 7 minuti, è aghjunghjemoschulu u zitellu di limonu è l'aghjunghje. In u mischju dulce preparatu, dissemi la musedda dispusita da i petali di rosula è sguillà cù l'ova. Scalfitamu a manicure di 15 minuti, assicuratevi chì a marmellata ùn hè ingulu. Dopu piglià cura di cura di i piatti da u pianu è fate un pocu. Scappi la massa in fratuli sterili è rintra. Hè tuttu, in uni pochi ghjorni, a maiò melata di i petali di u tè rose hè pronta per degustà.

Cunfittura di i petali di un té risparviata senza coccia

Ingredients:

Preparazione

I pagliaghji di rosa è purcidda secca cù u zuccheru, aghjunghje l'acidu citricu, mettite è lasciate per affaccià un ghjornu. Dopu chì aghjunghjenu tutti quessi cun palcu à l'omogeneità, dissemi a massa nantu à vatti sterile è sopra à u zuccheru. Ceramu u cima cù tagliolini è sguassate i jammi primi da i petali di u tè cumu risparmiatu per u almacenamentu in a fria.

Ammucera deliciosu da i petali di u tè sviluppau cù u melatu

Ingredients:

Preparazione

I petali sò lavati parechji volte, secchi è trasfiriti a una panna. Rete cun l'acqua fogera di fogghiu è fassi fassi per 15 minuti cun un fasciu fughjatu. Sè avemu, scumpete i platti da u pianu, friddu è insiste à a massa un ghjornu. Avà miscenu a dolce rosita cù u melatu, u mandele à un focu chjaru è fretu à l'omoāeneità. Amparemu a melamine in frasi è colpi immediatamenti.

Cunfittura di i petali di u tè ancendia in una multivariata

Ingredients:

Preparazione

Prima di principià a cunfittura di culazioni, i petali di un té si mettevanu di schernacciate da u polu, rinfriscenu è sprezzanu nantu à una taglia di carta in secca. Dopu, preparanu a baga di fragole: i lavalli, purifichèghjanu Foglie è mette in una tina prufonda. Pigliate ancu a mità di una zuccaru di zuccaru è lasciate l'ora à 3 per fà un zuccaru. In a tazza di u culleghju annunziendu u zuccaru restante, i vilillinu, piglia in acqua calidez è mischju. Aghjunghje mandà petali cù l'acidu citrico, accendà u prugramma "Varka" è aghjunghjia a prutetta di ferile. Forse, fate e frutta di fragole cun u zucchero, mischjà è cunfine cunfine nantu à u listessu regimentariu, periuttivi eliminendu a spuma. Dopu à u signal sonore, fremà u cuntenutu, è fate torna. Repetite u prucessu di coccu di parechji volte, è friddu u mandu eccu à i vascini.