Vestitu Imperu

L'Imperial style (hè questu questu u traduttu u termu "Imperu") hè statu trasfurmatu durante u regnu di Napuliuni Bonaparti, intensamente devece e suprana a trè dicennii di u XIX sèculu. A cultura antica serve com a basa per questa. Un gran fanàticu di l'stile Imperu era l'amore di Napuliuni - Josephine. I ritratti cù a so imagine anu survigliu à u nostru tempu. In ogni unu di elli, a donna hè illustrullata in un vestitu tipicu imperi: una cintura dispunibule è una fiorta ampliate finu à u core. L'imperi vestiti di u XIX sèculu sò sempre in vista rilevanti. Chì ghjè u sicretu di a popularità di stu vestitu reale chì hè distinatu da un corte simplice è senza pretensiusa?

Ci sò stati attaccati à e peculiarità di u vestitu Imperu: cù un corpu currettu, spessu chjude cù ribbonu, a parti più nanzu di u vestitu "in forma" in fronte è di daretu, avè assemblei, spessu torna in un trenu. A maiò parte di i vestiti anu una manna di "linterna". I guanti bianchi facenu i mani di e donne grazia è grazia. E vistiti di l'imperu era fattu di cuntenente, è troppu cunsigliu di draghici - chiffon è seda. L'enfasi principalu di "doblegate" hè cuncentra dopu à u centru, prizzendu u volumine da e costi è "facilitate" sta figura.

Vestizione Imperu era in moda muderna

Ragni muderni chì pruvate à l'imaghjini di Natasha Rostova - anu meravigliatu (ghjè in questu vestitu chì u ghjovanu Rostov apartu à u ballu). Emocentante silhouette, feminità fragilità ... tuttu questu ùn salverà micca di a moda!

Ogni vestiti in u stilu Imperu vi pare una incredibile popularità! Quale di e donne ùn vole micca sentu cum'è una "persona corona"? Cussì, un elementu assai impurtante di questi modelli hè u decoru. A lenza di u pezzu hè spessu appruvata cù cignu di satin o in legnu, u corpu pò esse brodate cù un brocca rica. U ghjocu di tessili hè di grande impurtanza. Per vestiti attraversanti di vigiglia, i vestiti Imperu utilizanu tutti i stessi teletivi invechje è ligne: silk, veil, chiffon. L'Imperu in vestiti ùn hè micca sola vistimenti di celebrazione. Sarafani è brusgii lùanghi sò assai rilevanti in i ghjorni calda.

E vistiti longi in u stilu Imperu anu un grandi successu cù bride, chì ùn hè micca surprisante. A zitella camminendu à a corona vede com'è una dea. Questu stili hè simplice è charming. In questu vestitu, ogni donna si senti cunfurzata, perchè a so cuscinazione faciule in bocca più in i difetti di a figura, è sughjendu a dignità.

Un attellu charmante hà vistu un vestitutu curcu in u stilu Imperu. Pò esse cuncede cù successu cum'è un feste, è per ogni ghjornu, ma in questu suprattuttu ùn deve esse dispostu di rich decor. Hè assai impurtanti per sceglite i scarpi adatti per un tali disposizzione. Aienti seranu sandali, gladiatori, o scarpi nantu à un taccu eleganti cù una punta aperta. Un borsa miniatura o un embrague hè adattatu per accessori.

Una altra tendenza, inspirada da una era romantica - un vestitu bianca in u stilu Imperu! Questu hè cusì cusì pratica è bonita chì hà valutu d'acquistà parechji longhi. Un vestitu eròticu longu hà "valdi" in un ghjornu inghjustu, senza difetti di i movimenti. Ma a variante curta serà bonu cum'è un vistitu, è cum'è una tunica à i jeans favorito. Se si sapere di fà vene, ùn penserianu micca nantu à questu - aghju da travaglià!

Impieghi Imperu per completu

U stilu di vestiti d'Imperu hè cunzidiratu unu di i più riesciuti per i femine è e donne, certi di a so forma. Hè perfetta entri li cociri li cosci, cuncidi l'attenzione à u pettu. Bonu, una più indiscutata: tessuti chì vanu da «travagliu» in a listessa direzzione, pianissimu sensu da a siluette. Eppuru, scurdate di i stiereotipi chì ispiravanu chì a luce - chinu, è u scuru - à u contru. A cosa principal hè di truvà u vostru stilu!