Rota Maral

L'impiccante Maral hè una pianta perenne è perenne chì hè una radicita leia bassa casta è negra. A pianta crescita in più in i foresti alpini, nantu à i pratiche alpi. Blossoms di maral grass in a seconda mità di l'estiu, ma racogli u riserne in settembre à uttrovi. L'arvulu Maral hà assai proprietà d'utilità, chì sò ste riunione in a medicina famigliali. I so aderenti ùn anu mancu scantatu da u fattu chì a cugliera di materia prima hè necessariu du dui anni.

Propizziu curatori

I medii chì sò basati nantu à a ràdica di a radicali sò propietati curati rari, per esempiu, una diminuzione di a coagulazioni di u sangue. Inoltre, i materiali primi sò include in i rimedii tradiziunali, chì anu l'effetti seguenti:

Inoltri, durante l'amministrazione di droguesi basati in l'arradichera di l'arradichera, a normalizazione di a prissioni di sangu passa.

L'arricavatu Maral hè utilizzatu in a medicina tradiziunale per creà droghe chì abbiate i niveli di zuccaru sangu o cresce a cuntrattabilità di u core.

Un vastu dispusitivu di droga basatu nantu à a ràdica di l'arraggenu suggestionu a necessità di almacenà materiali priziosi in un cabinet di medicina di casa, postu chì hè abbastanza faciule per preparà un rimediu folklante, da questu una massa d'effetti terapèuti.

Preparazione di materia prima

Per pudè usà l'arbalma marale in tinturizei è caldi, avete prima hà prumvenciutu prestu:

  1. Prima di tuttu, ci hè necessariu di cavà una razza matura in un periudu adattatu per questu.
  2. Allora lavò à u rizoma.
  3. Allora uccecca in tagliati finti è asciuvò in l'aria aperta. Inoltre, i tisenti electrici pò esse usatu, in questu casu l'arradicatu hè seccu à una temperatura di 50-60 gradi.
  4. Dopu questu prucessu, e materia prima ci vole à impresa in carta è almacenata durante 3 anni.

Preparazione di tintura

A maiò spessu l'arvulu marale hè utilizzatu per a tintura. A ricetta più apprezzata è effettuosa hè questu:

  1. A radica ghjuta secca à u 70% di l'alkohol in a rapportu unu à unu.
  2. Pi mantèniri a tintura duveria per duie simane, dopu filtre.
  3. Piglià entre 20-30 piddiccia trè volte di ghjornu.

Questa tintura di a radica di a radicà aiuta da l'alcoholismu è l'impotenza. Inoltre, aiuta perfettamenti cù:

Hè bisognu chì sapendu chì i tintura da a radicali di a razzi sò ancu utilizati per un usi preventivi, ma in dosis più chjuche.

Cume a racolta maral root?

I prudutti da a radica di l'arradicatu ùn sò micca menu efficace chì i tinture, e tanti l'utilizanu di mantene u tonu generale di u corpu o di guariscenza per certu malatie. Per fà crià materiali primi, avete bisognu:

  1. In 200 ml di solu l'acqua fèrtilu pour una cullizzioni di razza secca fragnante.
  2. Dopu quessa, fervente per altru half hour.
  3. Allora u rimborsu deve esse insistia è filtrata.
  4. Dilute the broth with water, perchè u risultatu hè 200 ml, è edite un terzu di u vetru solu trè volte à u ghjornu prima di manghjà.

Tale una decocuura pò aghjunà l'appetite è u performance, megliurà a cundizione generale di u corpu. Dopu avè malatie severi, hè ancu cunsigliatu per piglià una decocção di l'arradola di l'arradichera. Questu avete aiutà à restaurà a forza è à migliurà a immunità. Se vulete restituurà a vostra forza dopu l'estressu o cundizioni pesche longu, piglià rimedii folklori nantu à a ràdica di l'arradichera, ma in petite quantità.

Ma ùn si scurdate di e contraindicazione à a ràdica di u maraluima. Mece da ellu ùn pò micca esse tastati da i malati cù stampa di uperturiu è a soffrenu di pressione ochji. In tutti l'altri casi, i salotti è i tinture ùn fate micca male.