Vivente - proprietà medichi è contraindicazione

L'àrbulu vivu hè cunnisciutu di parechji sottu à u nomu "Kalanchoe" è pò esse truvatu in parechji appartamenti nantu à u vitru. Pocu sapè chì sta pianta ùn hè micca solu decoru, ma dinò assai utile, perciò hè stata utilizata da l'antica in u trattamentu di parechje malatie. Hè nutate chì parechji vini viventi sò chjamati spilati, cusì cunsiderate e proprietà di e varianti.

I pruprietà terapètii è contraindicazione di l'àrbulu vivu di Kalanchoe

In i foglie di sta pianta cuntene 90% di u zucchju, chì includenu sustanzi biologicu attivi. I scienzi sò pruvatu ch'elli anu influenzatu diversi aspetti di l'attività di u corpu. U culori è di malatii di u sistema respiratorju avarà da aiutà à trattà a suluzione di u zucchero. Utilizà a foglia per u trattamentu lucale di ferite, ulcera è ardenti. Cù ingesta regulare di zucchero, pudete aghjelerà u prucessu di trattamentu di gastritis è ulcera, è dinò aduce u dulore. I prugetti curatori di a pianta d'interieur «à l'àrbulu vivu» cuntribuiscenu à u rinfurzatu di l'immunità, chì permette u corpu per contru a resistenza à l'attache di virus è infezioni. Inflammazione di l'ochju pò esse trattatu cù l'aiutu di u succu di Kalanchoe. Un'antra pussibuli utile di questa pianta hè chì aiuta à fighjà i purgà.

In farmarii, pudete cumprà un pruduttu chì hè una mistura di zucchero di legnu viventi è di l'alcoolate. Pigliate in forma di liquidu è granule. Aduprà drogu per u processu esternu, è ancu per u trattamentu di u friddu cumuni, otitis è varicesi . In i drugstore in l'estremità sò eseduti è ungulates.

In più di e pruprietà mediali, hè impurtante cunnosce è e pussibile contraindicazione à a fiore di un arbre vivante. Ci hè un populu chì anu una intoleranza individuale, chì si prisenta in forma di allergià. Ùn pudete micca fà riparazione tradiziunale pè e donne chì ghjucanu è sputanu. Contraindications include disease of liver, tumors, joint problems and low blood pressure.

I pruprietà Terapèutica di una fatigue à l'alive

Trà i pòpuli chì sta pianta hè sempre cunnisciuta com'è "arburettu", è si pensa chì hà una tremenda energia. Tolstyanka hè un filtru vegetale, per quessa, hè cunsigliu per avè ughjettu in casa per lavà l'aria di sustanzi sustanziali. In a medicina famigliali, un arbre vivu hè induzutu per una quantità di propriali mediali, perchè avè una forma antivirale, antiinflamatori è bactericida. U zucchinu di sta pianta hè usatu per anestetize diverse lezioni di a pelle, è dinò aghjurnà u prucessu curativi. Usanu un vultu per trattà a gola è a tezza.