Black nightshade - good and bad

Nightshade nìvuru hè una pianta herbácea cumuni, chì hè unpretentiosa di e cundizzioni di u crescente, perchè pò esse vistutu in fureste è in terreni aranichi. I frutti sò grossi, sucu è dolci à u gustu. I studienti i benefici è dannu di a nighthade negra si hè necessariu di manghjà solu baccara madura. Sè pussibule, assicuratevi di scopre baye chì ripiglia duranti un calore in Agostu. Sò usati per cunfitturi di coccia, salsi è com'è un rinfrescante per foglie.

Propizziu d'utilità è contraindicazione di u nightshade negra

Ancu l'aranciu di questu muntagna ùn anu micca truvatu l'appiecazione in a medicina ufficiale, sò usati in ricetti folki in u trattamentu di parechje malatie. Utilizzai frutti è foglie per fà infuzione, decocu è ungulate.

Noci di notte negra hè ùtule:

  1. Pusete expectorant, analgésicu, diureticu è effettu stimulanti. A causa di l'effettu antipirituali, i frutti sò ricurati per a freti è infizzioni per riduce a temperatura.
  2. Improveu u travagliu di u sistema nervu, chì vi permette di rapidamente copie cù fatigue, mal humor è stress. Bovini appiegati per e neurosi è e prugna.
  3. I pruprietà utili di u vestido di negra sò assuciati cù a presenza di un cholagogue. Basta sò cunsigliati com'è una prevenzioni di l'occurrence di e pietre è a sabbia in a vina.
  4. A decoczione di baga hè cunsigliata per lavorare in a presenza di inflammazione di a gola, è in malatii di u sistema respiratorju.
  5. Un pruduttu fattu cù baga o zucchero sottumessu hè un solu rimediu solu per a cura di e malatie di a pelle è e ferite, ancu ferite chì fester.
  6. Prudica a nurmalizazione di a prissioni arterial, chì hè utili per ipertorii.
  7. A decocuile, cottu nantu à a basa di frutti, hè cunsigliu in u piriu di u trattamentu di i tumuri di u fianu è da u stomacu, è ancu cù ictericia.
  8. U beneficu di u nightshade negra pò esse otturatu digregate in u zitellu squeezed da i baga, chì aiutanu à migliurà a visione.
  9. In a Germania, a medicina famigliali usa bassa d'infuzzioni d'acqua, chì hè un sedattivu, è hè utilizzatu per cramps, spasme di stomachi è di malati di a pelle.

Comu cedutu, a medicina di paese ùn usi micca solu frutti, ma ancu di parte di a pianta. In l'Uzbekistan, i curati tradizziunali recommandé utilisent como rimediale curatiba di ferite è per allevi di i maloforte. U zucchinu, chì pò esse extracted da foglie, aiuta cun rinitis crònica è u dulore in l'uce.

In l'usu di e bachi di notte negra annuncia, ùn resta micca di disassemble è i pussibuli perisce. U periculu hè in a frutta fresca, chì hè veluosa, hè ancu necessariu di dichjarà chì e sustanzi tossicali sò cuntenuti in e tene. Se una persona si manghja fruttu verduzzo, hè impurtante lavoriscenu u stomacu, perchè pò esse debilitate, vomiting e altre signali di avvilinatu. Puderete sguassà trisini da u corpu, per bevande grandi quantità d'acqua o latte.

Ci sò parechji ricetti cù a pianta è a scelta dipende nantu à u prublema speziale. Cunsigliate parechji strumenti effittivamenti:

  1. Per fà una decocu, bisognu di piglià 1 cundisca. acqua di ferita è 20 g di baga. Pose nantu à una platea è coccia in u bagnu di acqua per 15 minuti. À a fine di u tempu, strainà, è piglià 1 cundisce. Cullera 4 volta à ghjornu.
  2. Per lavà a to colla, piglià 0,5 spiegata. acqua di fogghiu, chì deve esse caliu, è aghjunghjite 3 ciloffi. spese di zuccheri di frutti. Insistà per una meza ora è pò esse usatu.
  3. Per trattà a vuccata è rinfriscà a renti da i rinosuli, ci vole à piglià 4 cigliati. culloca di frutti seca è purtava in un termu 0.5 litri di fentu acqua. Insistanu durante dui ori. Hè stà persu à strainà è bevi 100 g durante 20 minuti. prima di manghjà.