Un cinturione largu

A donna hà sempre pruvatu à sfascià e so forma, usendu e manere pussibuli. Qualchissia usa corsethi per questu, qualcosa - vestiti speciali cut. Ma u modu simplici è effittivu hè u cinturione, soprattuttu s'ellu hè largu. Hè purtatu in combinazione cù trousers è un vestitu, è qualchi cumarani utilizanu un cinturinu cintrali largu per u pilatu è capelli.

Varietà di corrette

Un cinturinu largu pò esse fattu di diversi materieali, ma a priurità hè datu à a pelle, materiale gommate o tela. Ci hè ancu un corpu di coghju assai largu, chì ùn solu slim, ma tira ancu a cintura.

Erotori verdi cinturiei da diverse straps è ancu banditi massi strischi. A scatula principali di una cinta cintura larga hè:

Parechji celebriti utilizanu cinture cintunariata urigginali originale cumplicata cù vestiti senzeli, è in u risultu chì a so scena hè irresistibile. U sicrettu hè chì u cinturallu torna l'accentu principalu in l'imaghjera è cambia tutte e scumunicatu à a prima vista.

Cù que portarè una cinta larga?

Cù a scelta bona di un accunciamentu, pò esse cumminati cù assai articuli di vestibulu. Ma i più cumuni sò i seguenti duoti:

  1. Cintura cù vestiti stragali. Utilizendu un cincu largu lacunatu, pudete trasfurmà un capeddu abbitatu, una borsa straga ind'è sempre è ancu un capeddu furale .
  2. Un corpu largu nantu à u vestitu. U putu pò esse qualcosa di qualcosa, accuminciannu cu un vistitu nìuru classicu, finisci cu un vistitu-sweater. Ma a combinazione più vincosa hè una cinta angulata aspra è un vestitu chiffon lumi.
  3. Blusa cun una faldella o shorts. In questu casu, u cinturione servi cum'è un separatore trà u cima è di u fondu di u putu. Pudete utilizà una cinta elastica larga o un pruduttu di pelletteria. Hè desideratu chì u culore di l'accessoriete resu eco di u culore di l'indimuniatu.