Longines di donna

Quandu sintemu a frasa "bandiera suiza", seguitori seguitanu a fantasia appicca un bonu accessori, un sguardu chì solu ponu mancari. È hè veru, a qualità suciera hè difficiule di cunfundassi cù l'altri fabbricanti, è u sguardi stessu hè assai bella è elegante, finu à l'ideale innianu stanu. Longines sò un maravigghiatu esemplare di sta qualità è sofisticazione.

Longines hè a marca Suisse destinata à un grandi futuru dipoi 1832, quandu u fundatore di a buttrega di a pruduzzioni è a venda di i cronometri di sacchetti Auguste Agassi cumincià à accumulà i profitti. Dopu ddu puntu, u logò in a forma di un saratoggiu alatu nantu à u pruduttu significa a so qualità excellentissima, pruvata è cunfirmata.

Collections

I prudutti di Longines da Suviera sò rappresentanti da parechji mudelli, chì pò esse divirtiti da ancu a donna più mimita. I materiali chì i tecnulugichi di u marcatu utilizate à a pruduzzioni di questi mudelli sò assai diversi:

Cume distingue u falanu Longines da u prezzu urigginale?

Pigliate ciò chì ci hè bisognu à fighjà:

  1. U prezzu . L'accessorii suciiani reali ùn ponu esse micca boni, ùn importa ciò chì i vinditori di e venditi online o disposti cunnessi chì avete prumessu.
  2. Scuru di u casu . U casu di falu hè moltu più grossu cume u rolu originale, perchè ùn hè micca cusì faciule d'accumpagnà tuttu u mecanicu fruttu è caru di una "casella" miniatura. U più prezzu u materiale, u più masivo chì u corpu pare.
  3. I fabricatori di falsificate si riferenu à a sustituzzione di u doru dichjaratu per l'acciaio , è u pelu naturali in u filmu per i sustituti. Cusì, cunzistassi cù cura e cura di u materiale.
  4. Copi "stampu" u logu originale , in particulare in i prudutti Suizetti, i casi suvii: in u casu, cinturione, marcu, a borsa, è l'uriginale sò generalmente cunfortu cù una sola inscription à a cima di u dialettu.