Comu ammansa una croata à e so mani?

Pappagalli di a subespècie di corella sò lucali attraenti, favori è assai sociables. Sò ideali per guardà in un appartamentu, è quarchi parevenu puderà prupirà. Eccu i pani di divertenti sò capaci di imitazioni di i sonu circundante, in particulare umanu umanu, piace à ghjucà è amparate novi cose. Tuttavia, per avè l'uccellu di ricunnosce in voi u maestru, hè vulinendu l'usu di e mani è u sonu di a voce. U prucessu di daveru u croquet à e mani hè abbastanza semprici, ma facianu qualchì tempu.

Cume prestu à tame un croatel?

Prima di ripiglià u croquet à e to manu, avete bisognu di fà cumercià. Ùn a micca intristitu per nunda, permettenu esaminà a so cumpagnia è si sà ind'è salvezza. Solu quandu puderebbe piglià inizià u contactu cù a petite. Perghjenu per e persone a ghjallìa è di parlà silenziu cù l'uccelli. In questu casu, aghju e mani in bocca è collu, perchè l'aiuta cù a cumunicazione.

Quandu u cuntattu hè ghjunta, aghjustà a vostra mani à u loro. Se a corella hè sempre teme di e mani, sguassà immediatamente in a pusizioni di partenza. A matina, prima di manghjà, prumove in una palmeva cù grani à a catta. Aspitteti l'uvellu per svegliammi. Doppu una o duie simane, ella ferà cusì senza l'apprehensione previa. Questu significa chì a manu cù l'alimentariu pò esse spustatu più alluntanatu da u pappagaddu, perchè era statu obligatu à cullà e mani. In questu, ùn ti scurdate di parlà cun gentile cù a petite.

Ci hè una altra manera di insignà i cazzi à e so mani. Per fà questu, avete bisognu à portanu lentamente a palma più vicinu à i pane di l'uperu è di pressu un pozzu nantu à u so abdomen. Allora si camineghja à u brazzu. Assicuratevi di ludariri è recompensai u diliziu. Allora accogli per piglià u fogghiu da a ghjallina è torna da novu è di novu incuragisce cù e manciari. Sì fà per questu esercitivu regularmente, l'acellu vi sarà rapidamente uttene à e vostre mani è ùn vippe micca struitu di u scantu naturali.