Euplefar

Gekcon aeblefar hè una gran lagarda abbitanti i pene di l'Afganistan, u Paisi è l'India Occidentale. Euplefar per a so vita chjese u territorio pedunale, viaghja natu di vegetazione.

Uppo mannatu pudete alcuni un duru di 30 cm, u culore di u so spustamenti più freghientu groupe, grisgiu o grisgiu-giallo, è i costi sò casi bianchi. A superficia entera di l'aeblephar hè stata da spots fogghi, è nantu à a cuda, ci sò dui o trè anè làriche. E mòviri di l'aubergera anu un culore untu qualcosa: u so corpu ligale hè ridottatu di cinghi trasversali nìuli.

L'euplefar turcomannu, chì vive in u sudu di u Turkmenistan, divintò famosu per esse in a munita di cullizzioni di a serie di Libru Rojo, chì era issuatu da u Bancu Centru di a Federazione Russa in u 1993.

U cuntenutu di euplicar

In natura vivita, campanile live 9-10 anni, ma in casa pudendu campà finu à 20 anni. Hè interessante chì l'addumuti pò esse abbitati, è anu da esse diventeranu è amatori à u so maestru.

A maiò parte spotted euplefar vive in un terrrore spécidu. Quessi l'animali cum'è di diventà nantu à a so propria cuda, perchè un chjucu per quellu ùn ci piace. U fondu di u terrariu hè stata cun pezzi petite chjucchi è grande in u ordine caòticu.

Ùn vi scurdate di a limpezza di u terrariu è cura cù cura di u locu chì u gecko hà identificatu per si cum'è un bagnu. Ricurdativi dinò chì in a natura, euplicans campanu in un clima cambiante. Per mantene l'umidità necessaria per a muzzica di l'ugla, fate una piantagione da a famiglia di violettes in l'aquarium è l'acqua, a regola 2-3 volte à settimana.

In quantu à l'alimenta, per i sidici sò necessarii insetti: grliegghi, cucrari, larvagghi di farina omicidi, zoofubusy. Eubbéfar ùn anu micca rinunzià e pezzi di frutti è ligumi.