Ssuie capelli

In questa oghjendrada-invierno di u vestimenta-jerselin di grande affattu addivintau un veru mastru à l'armari di a cità fashionista. U mondu di a moda devi à l'apparenza di questa cosa a scandinavi chì portanu mercurie voluminoso, guardendu contra i venti piercing è u clima fretu.

I mudelli di ghjungheru

I mudelli muderni di i vestiti stampati sò assai diversi:

Ssu ghjustu vestitore-sweater femininu sucede:

In solitu, sò stati cun stivali bè cù un mele, perch'elli si sò in ligna nantu à a figura.

Abbigliamento suversa oversize - novità di staghjunamenti recenti. Tali mudelli sò sìmuli, invece, à un pullover grandi è ligne ciuciatu, nantu à una silhouette di donna, comu si sguassate di u spalla maschile, grazia à a forma, pò ammucciarete qualsiasi fuzzoli in a figura. A largu pò esce à u ghjinochju o à pocu quantore. Scuperta dumannà grande viscosu, chì dà u volumu necessariu di u mudellu. In u cintura, cum'è qualsiasi ghjudicore, trimmed cun una banda elàstica bianca.

Cù que portà un vestitore-vestito?

A maiò spessu, queste vestiti si troppu ghjuvatu strettu di colore negru o contrariu. Se u vestitu hè solidu, po l'imagine pò esse suppliitu cù leggings brillanti o panticità cun patrones.

U vistitu-sweater pò esse mischjate cun jeans d'alta grandussa, in un such un ensemble u vestitu sarà cum'è un sweater tibetricu calore.

Pudete cumpichà l'imagine cun una chaqueta-kosuhoy, cappuccuni di caciu o cardigan.

Ogni scarpa di gualgliana sò adattati per i ghjuvellani: magliette stivali, stivali d'avivanu, scarpi soled. Suede in cunglisazione cù una lana femminile crea un sensu di calidez è gastrunenza in vestiti.