Comu fessi a tezza in un zitellu?

Ogni sapiutu chì a tezza hè un riflittura vitali chì aiuta à u corpu si disprevi l'agentsu periculosi. In ogni modu, certi attacchi di tezza sò cusì doloroso per u zitellu chì a mamma si vulianu fari qualunqui per esaltà u soffrenu di i migghiori. È hè abbastanza naturali chì, à quesse momentu, a quistione di manera di rapidamente d'arrestà un forti affucatu forte di a toscia di u zitellu addiventa più urgente ca maiò. Bonu, pruvemu di scupritevuli cumu per veramente aiutu migghiori è i so parenti facanu cun u prublema.

Cumu fà un attaccu di a testa di u zitellu?

U trattamentu di i picciutteddi nutevuli sempre implicanu dubbî è risichi. Ancu i medicini prescritati da u duttore, parechje marta a prupietà cun una parte di teme è ansietà. In particulare, quandu hè venutu à tossu, hè difficiule per i paisani per determinar ciò chì pò è ùn pò esse fattu, seccu hè una tezza o umeda, è un signu di quale maladie hè. Perchè, per ùn avè micca per dà a prugna, hè megliu esse stenni finu à chì u duttore accadia cun medicazione. Ma chì si u zitellu hà una tumbula per a notte, cumu per fendu stu attaccu doloroso? In questa situazione, pudete aduprà metudi pruvati è à culleghju sanu, per esempiu:

  1. Quandu de scime hà cuminciatu una testa di notte per quellu chì hà bisognu à darà u vostru zitellu qualcosa. Cum'è una zuccarera, pudete offerte a zitelli cun tè di camomile, caldu latte o vodichku alkaline.
  2. E nostre mamma hà avutu una cullizzioni di u melatu cù a so mannata da a tela di notte forte, hè prubabile chì aiutavvià u vostru zitellu. In ogni casu, u danice ùn portanu micca bè.
  3. Se u picciottu ùn ùn resisteghja micca, pudete fà un cumpressu caldu in u pettu è u collu, à u mìnimu, solu cullò nantu à una bufanda.
  4. Certi picciriddi cun una tufone suffocante forte assistita da inalazione.
  5. Ci hè parechje manere di fà una notte di notte in un zitellu cù laryngitis: pudete piglià un bagni caldo è respira un pocu nantu à u vaporizzariu, o in a stagione frigia pudete apre u opara allargata, è avà strappatu i peri di u lavu cun una manta.
  6. In quantu à i sciroppi sputichi, hè megliu dà à u zitellu solu i medicini pruvedendu è solu dopu cunsiglià un spezialista. Comu regula, à attacche di notte di noite di pediatrici ci ricu raccumannucciu sippelli chì cuntenenu olii essenziali.
  7. Se u zitellu ùn tastate vomitatu, è impedisce d'attachete senza attaccarse, ùn manca più tardi, è più prestu chjamate l'ambulanza.