Fraumunster


Zuricu hè stesuta cù parechje attraversu , quellu chì valore a vinturazione di Fraumünster (Fraumünster) - una iglesia protestante chì personificà a bellezza è a gràzia. In prima era un cunventu benedettine, è oghje hè un bello edifiziu, fundatu in u distante 853 da Louis II d'Alimanu.

Chì vedi in u temple di Fraumunster in Zurich?

Prima di tuttu, intrì in questa struttura: ùn pò micca mancassi di attentu à l'urganu più grande, custituitu di 5 793 pipi. Vaju à u transetto di u nordu è, sicuru, vi sarete chjosu da culori di vitruzzelli culuriti, chì, per voi, anu creatu da u grande Augusto Giacometti in u 1945. In u cruciaghju u meridionale, induve hè una finestra di rinfrisca, ci hè ancu un luxe di vitra. Idda, cum'è i cinque vitrati di u coru - i creazioni di Marc Chagall.

Sì avete furtunatu di visità u tempiu in tempu sole, vi vede una vista incredibile: i finestri di vitra ci anu brillatu da l'internu.

Partì per andà in a strada, assicuratevi per andà in a parti sud di Fraumunster. Quì ci hè nantu à u muru hà una copia di un acellu acrubone, appartenent à u fugliale di l'artista Franz Hegy. A strada, una volta, in u piriudu di a Riformazioni, era pittatu, presumedimentu per a raghjunu chì in quellu tempu i tempi in u temu eranu pruibuti. In u 1847, sta paròla di u muru unicu era scupertu per l'archeologu Ferdinand Keller. Ùn serà micca superfluitu à nutà chì hè custituitu da dui disinni: una imaghjini di a storia di a creazione di Fraumünster è u prucessu di traslassi à u monasteru i reliquii di i santi Felix è di a regula, i patroni di Zurich .

À e porte di i tempiu, i visitori si sò scontri da sculture d'angeli, è in u porch sò cunservate parechje piengiuli cù l'inscriptions in latinu.

Cumu ghjunghje?

À una di i più belli di a vista di u Suviu , pigliate u tranche nmero 2, 7, 8, 9, 11 o 13. Deve esse da a stalla "Paradeplatz". Ricumpendemu urganizate visità a Cattedrale di Grossmünster , situata in a banca opposta di u fiumu Limmat.