Nordens Arc


Nordens Arc hè un zoo è risque naturale in u Svezia occidinale, quasi nantu à a fruntiera cù Norvegia . U nomu hè traduttu cum'è "L'Arghjintu di l'Arta", è a riserva justificà u so nome: hè statu creatu per conservà a spezie d'animali in viulenza. U zoològiu hè urdinatu da una fundazione privata senza so prufittu.

Fondazione Nordens Arch

Sta urganizazione ùn solu micca cù a preservazione di l'animali in perdizione, ma ancu cù u so studiu, è ancu cun selezzione. A lot d'animali è paesi appruntati in u territoriu di u zoo, dopu a crisciri, tornanu à a natura. Sò aiutati à l'adattazione, è poi per un momentu si vedenu a qualità di a so vita.

U Fondu participà in una larga varietà di prughjetti mediatorii è di ricerca, ancu fora di l'Istazia. Per esempiu, participeghja in un prughjettu per priservà i zitelli Amur in Russia è i leopardi in Mongolia. Inoltre, a Nordens Ark Foundation hè sviluppatu ecoturismu è cumbattimentu di caccia fugliale.

À l'annu di l'arc Nordens, graziu per un funde di più di 300 mammiferi è pani chì anu criatu in u zoo, sò stati liberati in u selvativu, in particulare lugvi in ​​l'Olanda, i catichi salvatichi in Germania è i linchigi in Polonia, è a "populazione affumicata" di a Svezia fu repostata cù 175 peregrine falcon. Inoltre, circa 10.000 anfibbusi sò stati liberati à libertà.

Habitanti di u zoo

U Nordens Ark Zoo hè situatu nantu à i chjosi di u principale manor in Svezia - Ebi Manor, famoso per u fattu chì in u 1307 fù visitatu da u Rè di Norvegia Haakon. In u territoriu di quasi 400 ettari, ci sò spezie d'animali tradiziunale per Svezia - l'ouli, i goluni, i vaccini di muntagna, l'arti di Gotland.

Inoltre esse pudete truvà l'animali esotico:

Inoltre, u zoologie hè casa di parechji pani, ancu i pappagalli. Per guardà oghje, hè cunsigliu di piglià e vostre binoculars cun voi. A maiò parte di l'abitanti si vedanu mentre cammendu à u zoo - a durata di u "caminu di passaghju" hè di 3 km. Zoni di quarantena è i siti di ripruvazioni sò in rinchjostoli, ùn hè micca accessu per i turisti.

L'animali in u zoo ùn pò micca solu vidirà, ma dinò l'aiutà ancu à i minions di u zoologiu l'alimenta, è vanu à a cucina di u zoo è scunnite cusì chì so abitanti si manunu.

Infrastruttura

Ci hè una cafe è un restaurant nantu à u territoriu di u zoo. U cafe hè apertu di 10:00 a 17:00, u locu hè apertu da 11:30 a 3:00. À i lumi chjami in u territoriu hè statu pruibitu, ma ci sò parechji spazii pà a barbecue. Inoltre, u zoo devenu un hotel , vicinu à quale hè a spiaggia . Ci hè ancu una stazzione per barche.

Cumu à u zoo?

Da Stoccolma à Nordens Arc, u modu più veloce per arrivà quì hè quì. Prima hè di vulete vulà andà à Trollhattan (u viaghju dura 1 ora, diretti e voli 4 volte à ghjornu), è da quì pudete acquistà in caru (da E6 - durante 1 ora 10 minuti o da a strada número 44, dopu da E6 - durante 1 ora ora) o cù un bus numero 860 - durante 1 ora 35 minuti.

Pudete ottene di a capitale sueca è da caru; andà in a strada E20, è dopu in a strada número 44 à E6 è à u longu à u destinazione. U percorsu sanu durà 5 ore à 40 minuti.

U trasportu pùblicu , pudete ancu ghjunghje à u zoologiu: in trenu da l'Estazione Centrale, andà in l'Estazione Centrale di Göteborg , andemu in a Nils Erickson Terminal Bus stop i piglià u numaru 841 busu à a fossa Torp Terminal (4 stati, circa 1 ora 10 min.) , aghjunghjenu u busu 860, è dopu à 40 minuti (25 parzi) scapparu in u zoo.

U zoolettu hè apartu tutta l'annata. À l'estiu, u prezzu di u ghjornu cumporta una scursioni .