Khanum - a ricetta

Oghje parle di règula inusual, ma assai savurosu. No tantu tempu avemu parlatu cumu fà fà u manti . Avà scopre una altre funzione culinaria chì hè vinutu da noi di a culinaria orientali - uzbek khanum. A so ricetta hè cusì simplice chì ancu una maestru novice po pudè coccu. È per tuttu a so simplicità, l'alimentariu pò esse furnituatu perfettamentu in a tavula festiva. Avemu digià avete qualcume di preparà khanum in un multivariale , avà avemu parlatu di e più ricette di solitu.


Cume a cascia khanum uzbeku?

Preparate un rollu di massa senza levitu in norma in una mantisa o steamer. Assicurativu naturalmente avete una quistione: cumu cocilu khanum, se ùn ci hè nè unu è l'altre? Pigliate u panellu di solitu, l'impiaraghju cù l'acqua è mette u cima di u colander. Eccu u "mantiseshnitsa", è per quessa a ricetta di u khanum, chì vi rigalatevi, pudete leghje à a fine.

Khanum cù patate - ricetta

Per elle rinfrescenu pò piglià tutti i ligumi è carne. Ùn ci sò nisuna restrizioni. A ricetta classica di khanum hè preparata cù patate, ma pudete messisce cù a carne o ccu cu carne è cipulina solu. Quelli chì amanu i vegetali, saranu cum'è khanum cù calabacina, zucca è albergine. O pudete fatta solu a grippa di a pasta cù a crema agria è di roll in un rotulu.

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Per a salsa:

Preparazione

Prima, preparanu a pasta di khanum. Sift in un tastu di farina, aghjunghje salite, oliu vegetale è aghjunghjene l'acqua. Mettite a pasta cù a cullette, è seguite per fassi in manu per 5-6 minuti. Ròttate in una bola, coperta cù una film è surtite da 40 minuti.

Intantu, avemu preparatu u riposu di u khanu. Sicondu a ricetta, avemu i patati, perchè avemu a limperna da a buccia è a cut in piaghji rossi (pò agisce cù un grossneru grossre). A cipolla friddi rossi, aghjunghje a patate, stagione cù pepite (micca salitu!) È mischjianu. A pasta hè divisa in dui pareti uguale, una parte hè rivolduta in un capu finu è lubricatu cù l'oli vegetale. A mezzo di u riposu hè stata dispunibule nantu à a pasta, partendu da i chjassi (da una per sminu à circa 7-10 cm), sali è pour dui cullizzioni di l'oliu. Turnemu in un rolu non virgilio. A listessa manera si preparamu a seconda rotonda. U fondu di i mantises hè untuatu cù l'oliu vegetale è cun forti diluciatu u rotulu di khanu. Portonu l'acqua in u mantisa in foglia è fate u nostru khanu per preparà per 45-50 minuti.

Per a salsa, puliti è finamente chop the culu è l'agliu. À a pepite, avemu a sguassà un core è e sene, avemu chjappu in tazza. Calenti l'oliu vegetale in a pappaglia, fate a cipolla, aghjunghjenu a salite è frarate durante 3-4 minuti finu à ch'ella sia. Allora aghjunghjite a pepite dulce è l'agliu, aghjustate è cocchi l'altru un minutu. Aghjunghjenu i pumati corti in molti cubbi (previamente scorciata), spezie (fine cun u timore, albahaca) è seguite per piacè a salsa durante 15 minuti in un focu chjaru, afflittu un occasional. Solim, aghjunghje u zuccheru, rinfriscà a salsa di u focu, falla frufule è sprinkle cun un pappacatu finamente picatu, cilantro è basilicu. Pudemu u khanu home-made preparatu nantu à un pezzu, u cutà in porzi è an arricciu cù un pappacatu picatu è cilantro. Servite cù salsa di tomate.

Inoltre pudete cocilu cocchi khana cù carne. Per fà questu, rimpiazzà a mità di i patate cù l'agnellu (cut in cazzi, o carne piccetta). E à l'amatori di ripieni di vegetale, suggerenu à fà khanu cù carabba è carne. Per a ricetta, bisognu di piglià carni è colomba in i proporzioni di 50/50, cù a zucca cut in cubi chjucchi, è a carne di moltu a carne picchina. Ancu quelli chì ùn piaciunu micca di zucchina, quasi ùn sanu micca u so gustu, si aghjunghjenu solu un ricchinu di dulcezza è tenerezza.