U ghjornu internaziunale di lingua russa

Ogni annu u 6 di giugnu, principiatu in u 1999, l'ONU celebrà un interessante postu - u ghjornu di a lingua russa. A data hè statu micca sceltu per casu, perchè era questu ghjornu chì parechji anni fà chì u maiò poeta russu Alexander Pushkin nascìu. U scopu di a festa hè di sustenerà u sviluppu di a cultura russa. U prugramma generale di e Nazioni Uniti, in u quadru di quale russa s'hè cadutu, hè ancu diretta à prumove u prugressu di cinque più lingue: inglese, àrabbu, spagnolu, chinese, è francese. A proposizione di a UNESCO, u ghjornu di a Lingua Madre Italiana hè celebrata u 21 di frivaru annu annu.

U ghjornu internaziunale di u liceu russu hè accumpagnatu da un settimane d'attività diretta à sparghje a storia di l'emergenza è di u sviluppu di a lingua russa trà a pupulazione, a corretza di parole è di frasi, u rinuvamentu di l'esibitu è ​​l'emergenza di novi frasi.

U ghjornu di a lingua russa hè spessu marcata da such events as:

U ghjornu di a lingua russa in scola

Per celebrà stu ghjornu, principià per preparà in anticipu. Una certa parte in l'urganizazione di u festival hè fatta da i genitori. Per esempiu, hè assai populari per passà settimane di russa in i scoli, quandu ogni lezzione principia cù leghje un passaghju da un poema o un travagliu predilettu. I maestri stanu preparanu una materia metodoluggia destinata à suscitarà l'intaressu di i scoli in u studiu prufunente di a so lingua nativa. L'edizioni tematichi di u giurnalale di scuole di schisatu sò inturniati, i discursi sò datu in i cumeddi di settimana, i scontri sò organizzati cù scrittori è scrittori culturale contemporaneu.