Pietru di l'ochju bè è spoor

U mondu di a magia hè bonu solu per ùn esse solu chì cuntene "delineations" e "excuses" di qualsiasi cungiuli, ma dinò perchè hè pussibule di micca leghje recunserzii à esse realizatu rituali per prutegevi di u negativu induvatu. Questa hè una difisa passiva contr'à a ferruccia, chì implica l'usu di e pedi da u bisognu di u gattivu è dapoi.

Cumu truvà a vostra petra?

Ci hè parechje criteriu per ellu a elegite una petra chì pruteghja di l'ochju bè. Prima, l'astruzzione aiutà aiutà. Ogni signu di u zodiacu hà "a so propria", chì sò adattati per i raprisentanti di un certu signu di energia. Siconda, simpatia. Cumprà è selezziunate una petra, sia ripiglià. S'ellu hè a vostra petra, avete sentutu cun ellu a unità chì hà necessariu arise. A petra pruteghja da l'ochju chì hà gattivu piacevate cum'è prima visite.

E quali pedi sò protetti di a soru?

Se scaricate a simpatia persone, hè un gruppu di pedi chì avete deve attenti à primu di tutti, quandu ellu sceglie u quale averà aiutu da l'ochju perchè.

A megliu difendante:

Regoli per empru i amuletoni di pietre

Prima, a petra prutestiva deve esse disprata constantemente cun ellu è cun ellu stessu. Hè da vena in contacteu cù a pelle, cusì hè vale a pena di pensà à l'armata propria.

Siconda, avete bisognu di cumunicà cù a petra. Ù micca bisognu di i parolle, aghjustatu solu in i vostri mani, dà u vostru scantu, dubite, è vi rispose à a suluzione di u prublema.

U terzu, i piedi deve esse pulita. Tutte e pedi altri assicuranu a negatività mandata à voi. Hè bisognu à esse lavatu sottu acqua corrente o à manca in acqua per varias ore.