Chinatown (Yokohama)


Chinatown in Yokagama hè unu di i quartieri più chjorni più alti di u mondu. Hè assai sviluppatu chì anu ancu un tempiu, chì hè u principal situ spirituale è suciale per i Cinese. Chinatown hè una piccula chimica in u Giappone .

Descrizzione

Yokagama si trova in u livante di u paese è hè stata cunsiderata cum'è a principale città di giurisdizione giappunisa per più di 150 anni. Dopu chì u Giappone aperteen l'internu, i traduttori chinesi cuminciaru à sviluppà rapidamenti u territoriu, è parechji di quelli firmonu in questa cità portu. Yokagama hà sviluppatu rapidamenti, è cun ellu è Chinatown. Ufficialamenti, l'annu di a fundazione di u quartu hè 1859. Da questa data, ci sò trè chinatowns in u paese, ma in Yokagama hè u più grande.

Attrazioni

L'attrazioni principali di u quartu hè u templeu Cantey-bô, custruìu trè anni da a fundazioni di u Chinatown. Hè dedicatu à u Guan Di. Dopu a morte di u capu militari, cuminciaru à venerà cum'è u diu di a guerra Guan Yuu. Addivintò l'embodiment di a ghjustizia, curazione è fidelizazione.

In più di l' attrazioni architetturichi è culturali in Chinatown in Yokagama ci sò assai altri posti interessanti chì si ponenu imaginariate a vita di l'immigranti chinesi. I publicu dici chì quì ùn hè micca sfarente di a vita in casa. Prima di tutti, sò stati i ristoranti naziunali, di quale ci sò menu 500. Hè una caratteristica tradiziunali chinesa. Ma pudete ancu truvà e posti induve offeranu "pienza" japonesa ", per esempiu, ramen tagliatelle o dolci dolci di manju.

Chinatown hè fatta di strade carru chì sò simpliciamente cuglieri di buttreghi cun l'alimentariu, u vestitu, ricordi è altri prudutti. A maiò parte di e tene, terni, cafeti è ristoranti sò dipinti in culori gialli è gialli, chì ùn vi permette micca di scurdà per un secunnu chì site in u Chinatown.

Cumu ghjunghje?

Truvate una cità grande in u quartu chinu hè simplice simplice, perchè tutti l'estazioni è i più strisconi di a cità sò punteri diretti à questu.

Prima di Chinatown, hè pussibile alcuni di ricercà in ligna di ferru: