U museu Batik


U museu di Batik s'aprì in 2013 è si trova in Georgetown , in una caseure di tesette. U so esposizione hè studiatu per demostrà a storia di batik in Malaysia . Eccu avemu prisintatu i novi opiri, è digià ricivutu a fama. I travagliu sò fatti nantu à tessili, carta d'arrò è silk.

Qual hè un batik?

A pittura di u mottu nantu à u tagliu usando composizioni speciali per ottene limiti clarificate di l'imaghjini hè chjamatu batik. Tali cumposti sò chjamati reservori. Pò esse u paraffinu o un cummerciu di cava di gomma. Batik è una parola indonesiana, chì significa una gota di cera. A tecnica di batik hè basatu nantu à u fattu chì a cumuzzioni di riserva ùn passa micca a pintura. Cusì, siddu pudete limità a forma di a figura, pudete sculaccià nantu à u teatru.

Art malese di batik

Batik è ceramica sò dui tipi d'arti chì Malasia hè famosa per. In Georgetown, u museu batik hè unu di i principichi attraversi. Ancu Malisiani apprezzate a sta tecnica da i Indonesiani, sò cunsiderate cum'è maestri maestri. Da tutti i cantoni di u mondu, a ghjente venga quì chì vulianu sapè spiegazione, perchè in Malasia u bellu più bellu è bellu brillante.

U museu Batik li conta a storia di l'urigine di sta forma d'arti è u so sviluppu sussegwenti. Tuttu avianu cuminciatu à a fine di u seculu passatu. L'artista Chuah Tean Teng, chì era familiar à a tecnica di batik, visti a pussibilità di usà i so talenti per creà opere d'arti. Malgradu u fattu chì, in u prima glante, tuttu hè simplicatu simplice, u pigghiau parechji anni d'experimenti intensivi, finu à ottene u successu.

A prima esposizione di batik fu fattu in u 1955 in Penang , induve l'artisti hà vintu. Dopu ci era esibizioni in altre città, è sapè aduttatu un novu modu d'arti cunnisciutu com'è Batik Painting. Ci eranu novi talenti, chì i so opari sò oghji ancu esse exhibiti in u museu batik.

Cumu ghjunghje?

I Buses No. 12, 301, 302, 401, 401U è CAT necessanu avè acquistà a ET Stop Real Estate, Jalan Kampung Kolam. Questu hè u puntu più cercanu à u museu.