U Decembrist ùn ci fiada - chì fà?

U Natale di Natale, hè un piacciu , hè un Decembrist - quessi sò i nomi di a stessa fiorita, cunnisciutu ancu u zinguokaktus. Hè una bella pianta d'intera florale chì adorne i nostri casi in u tempu d'invernu, quandu assai fiori sò in u restu. Per quessa, hè assai tristu chì u zigugaculu per parechje ragioni si stà a so fiuritura. Scupremu per quessa chì u Decembristu ùn si sponda è ciò chì si deve esce cusì sta pianta.

Ùn fate micca Decembrist - ragiuni

I ragiunamenti per questu hè stata:

  1. Mancanza di nutrienti. U fiore hè assai attaccatu à i cambiamenti staggiunanti, è in tempi diffirenti necessite un tipu appropritatu di alimentazione. Sì questu ùn hè micca datu à a pianta, ed è cresce in modu nurmale, ma ùn ci ne saranu micca fiurini.
  2. L'illuminazione insufficientu è, à u inversu, a luz di vista brillativamente crescente sò ugualmente disgrazia per sloopbergermers fiorente.
  3. Un regnu insuficente in l'estate.
  4. Mancanza di trasplante durante un longu tempu.
  5. U pignattu hè troppu grande.
  6. U cambiamentu di u locu o ancu a rivolta di u pome pò ancu avè l'affettu di i fiori di a pianta.

U fiore di u Decembrist - cumu per fà falla?

Per fiorente u Decembristu, l'illuminazione moderata hè impurtante. Per esempiu, a finestra di u nordu serà un grande postu per ellu. Hè impurtante di furnisce a pianta cun un ghjornu naturali ghjornu. In l 'invernu, a lumera ùn hà micca bisognu di l'illuminazione, perchè a riduzioni di u ghjornu di u lamentu di u fiore hè un signalu per attache u mandone.

À una temperatura alta in l 'invernu (sopra à 25 ° C), un Decembristu ùn spunta micca o rinfrisca ogni pruduttu. In una stanza fria (+ 10 ° C è sottu), i botani nantu à a pianta ùn saranu micca alluntati. Dunque, se u pussibule, pruvate a mantene a so fiore in un locu frescu in una òtima temperatura di 16-20 ° C. Hè particularmente importante per fà questu in u tempu di vaghjimu, quandu u foglie sò stati nantu à u Decembrist.

U veranu u regu di u Decembristu deve esse intensu in compazione cù i mesi di l'invernu. L'acqua cù acqua calde. In ogni casu, ùn permettenu micca l'stagnazioni di l'acqua, l'acqua sola era quì sottu u seccu di u tarrenu in a pignatta. In settembre, u reguernu di u zigugaptiusa si deve esse ridutta, è in uttrovi - in generale reduciutu à un minimu.

Per trasplante à un piumiinu, hè necessariu in dui o trè anni in una pignatta, u grandu di quale hà fattu oghje à u situ di prima. Sempri à i culturi senza novu, dopu trasplante un attore in un pianu grande, sò surprised: perchè u Decembristu ùn cedeu di fioru? Ci hè chì, in un putu troppu grande, tutti e forze di a pianta s'incorporerà à custruisce a massa verde, è ùn ci saranu più fiori in zuccaru.

Prima di trasfurtere, a pianta hè stata tretu da u pianu, u so sistema radicali hè inspecciona è tutte e sughjetti danni sò sfracellati. Allora, i radichi sò lavati in acqua calda è secca. À u fondu di u pezzu hè una strata di drenaggiu (claydite, ladante broken, charcoal). Una mistura di ciumi di fiume, turf è machiori chjuchi hè chjesa, in quale u Decembrist landed. A misura di a Terra à zigugaktusa pò cumprà è pronta. Dopu traspurturatori, a pianta ùn deve esse acquistata per 3-5 ghjorni, ma pò esse spulatu cun acqua. Hè traspurtatu correttu à u locomber hè prestu prestu novu cù a so bella floritura.

Parechji sò interessate in ciò chì pò esse nutrittu u Decembristu, tantu chì ciuri. Per attivà u crescente di e piante in a primavera unu o duie volte per alimentà cù l'adattazione di nitrogenu. In u vaghjimu, prima di u periodu di restu, tutte l'alimenti aghju. È duranti u fiurimentu di u Decembristu pudete alimentà un fertilizante, chì ùn cuntene nè nitrogenu.

À l'apparenza di i primi capitevule, hè strettu pruibitu di riunitariu di u pignolu da u fiore in un altru locu, è ancu ghjornu u cuntenutu di u so assi ùn hè micca necessariu: chistu pò conduci à u fattu chì a pianta falla chiu è fraschi.

Assicuratevi di sfracicate i capretti sbattuti, questu si migliurà a florazione di u Decembristu .