Purtatude

Quandu i pimentari crescendi, hè necessariu di realizà una varietà di l'attività in un certu periodu: da i graneddi di raffa di racolta. In u palcuscenicu di ottene un bonu travagliu di piantazioni, si sviluppau un ciumi di ciumi di pezzi, per quellu chì i giardini chì anu parechji opinioni.

Da l'articulu vi scuprarete s'ellu hè bisognu à cullà u pimentu è cumu per fà.

Avete bisognu à scanzari i pimentari?

A risposta à sta quistione hè ambigua. Veju ciò chì hè, in generale, un piettu, è perchè hè fattu.

Diving hè a rimuzione di una parte di a stem raghja da e piantini pà stimulà u sviluppu di e vogliu laterali è accessori, chì si trova assai spessu mentri chì e piantini sò piantati in cuntinenti individuali. In u risultatu, i pianti ricevenu una grande zona di nutrimentu, è ancu suffine d'aria è lumera. I piantini aranciuti anu un sistema radicali impenitatu è megliu mantene a tarra di a terra durante u traspurtimentu.

L'arradichera di a pianta hè abituata per 1/3 à 1/4 di a lunghizza prima di cultivà in un novu contenedor. Dopu tali prucessu, u sistema radicali di pepite hè restituita assai longu, chì porta à un sviluppu latu di a pianta, è quarchi à a so morte. Per quessa, se ùn ci hè micca bisognu specialu, hè megliu ùn pasce una muzzicuna di pezzi.

Comu sceglie u pappaghju?

A causa di u fattu chì quandu si compra ancu i più pruduttivi, nimu ùn hè immune di riunioni inestabile, cusì 2-3 pepes di sardi sò generalmente sò stati in un pezzu. Se suficienti fiori eranu risposte, i pezzi micca necessarii solu scegliendu a cima o tagliate micca e tagliu nantu à a terra, solu sughjendu u più forte di una certa distanza. Sì piani tanti fugliale o vinninu un pocu, da quandu i piantini criscianu, anu bisognu à divè.

U pimentu pò esse diveddi in a fase di foglia cotiledula, è quandu si crede 2 foglie reali. Hè mpurtanti ricurdà chì, mentri l'angelo centrale ùn pò esse sparisci.

Hè necessariu necessariu di preparà:

Scopre i pezzi cù l'algoritmo chì seguitanu:

  1. Fate a tazza cun 2/3 di a terra mischera, compacta, fate una diprissioni in u centru di u peg è ghitaru.
  2. Cusì, pigliate dui servitori cun un sprout, l'avemu pigliatu cun un capeddu di a terra. Sì parechji persone sò à u stessu tempu, ci anu da esse separati per ùn fà per danalli i radichi.
  3. Pone a pianta cura in u groove, perchè e radiche stanu fighjate micca è ùn avete micca, è a folla di cotyledon sipale 2 cm sopra a superficia. Per fà quì, pudete bassu u sprutu un pocu più profundo, sprinkle cù a terra è poi un pessicu tirone finu à l'altru, questu permetterà a radicazione per occupà una pusizione verticale.
  4. Cù i vostri ditti, pressu l'aria nantu à u pimentu.
  5. Tutti i pianti sò bè ​​spiunatu di acqua cale, hè pussibule cun l'addunitu di un biostimulator (HB-101).

I piantini trasplantati da parechji ghjorni pusonu in un locu caldu è oscuro. Fighjate u regnu di temperatura + 18-22 ° C hè assai impurtante, postu chì a frescura hè preghjudiziosa à u pappàghju è u sistema radicali. In u futuru, provista cun tutti i cundizioni per u crescita è u sviluppu, i piante crescenu sanu e forte.

Cusì, se pensendu passà l'acarinamentu di e piantinu di pepite è prestu assistente per elli, vi riceve, cum'è parechje altre agricultori di camionu, una vendita cumminata di questa verdura maravigliosa.