Chì hè u mari in Turchia?

Non tutti i paesi di u nostru pianu pò presumirate di avè accessu à u mari, è solu un paese, Turchìa, hà una spiaghja di a costa cumplicata cumu quattru sordi. U so territoriu hè circundatu da l'acqua da trè parte: in u sudu, in u ovest è in u nordu. Sulu in l'Orienti Turcu cunfini di Iran, Georgia è Armenia, è in u sudeste cù l'Iraq è Syria. Tutti i so altri riviera sò lavati da l'acque di quattru marini: u Mediterraniu, u Egeiu, u Marbre è u Negru. Parrannu chì mare hè megliu in Turchia, ùn hè micca vitturatu definitu. Ogni annu avemu un numeru di vantaghji. E a decisione, induve marchjà per esse u restu, dependerà solu di e preferenze di i turisti.


Cumpagnìa di u mari Neru di Turchia

Sapemu quantu sece lavianu Turchia, pudemu assicurà chì nantu à a costa di qualsiasi di elli pudete nade, reste è pigliate bagni di suli annata. In ogni casu, hè u Mari Neru, chì a costa in Turcu circa 1600 km, ùn hà micca u clima favorevoli in comparatione cù u restu di e costi. Solu à l'estiu, l'acqua in u mari hà calienta à una temperatura cómoda, perchè pudere nade in questu. Li cità turistiche di a costa di u Mar Negro, in tutti i marchi di lavà a Turchia, prefissi i Turchi stessu. I più famusi sò Trabzon , Ordu, Kars.

Ciò chì hè curioso, i Turchi anu datu u nome "inuspitatu" in a costa di u Mar Negro. Ma cù u clima in questa parti di u paese ùn hè micca cunnessu. Parechji seculi prima u mari Neru era abitata da tribali bèlgiquali chì battanu assai in furia per e so tarri.

U Mari di Marmara in Turchia

U Mari di Marmara in Turchia si trovanu in u territoriu di u paese. Havi un significatu mundanu, cullendu u mari Neru è Meditirraniu à traversu l'estrete di i Dardanelli è u Bosporu. À e costi di u Mari di Marmara hè a cità d'Istambul - un centru cummiriciali. A durata totali di a costa hè 1000 km.

U mari acquistò u so nome da l'isula di u stessu nome, in u quale u sviluppu di dipositi di marmura bianca. I turisti ponu esse libri una scursioni per l'isula per vede cù i so ochji nantu à a ghjente di marbre.

Fans di i platti di sabbia si ponu esse rinfriscate à u resort Tekirdag, l'isula di Turkel, o in a cità di Yalova, chì hè famosa per i springs termali.

Costa di u Mari Egeiu in Turchia

U Mar Egeiu hè parte di u Mari Mediterraneu, è ancu una cunfini quandu si pò vede. L'acque di u mari Egeiu sò un pouco scuri, è a currente hè più turbulente.

U mari Egeiu hè cunsideratu cum'è u mari in a Turchina. In a so costi sò i cità di i famosu famusu: Marmaris, Kusadasi, Bodrum, Izmir, Didim è Chismye. A staghjoni di a spiaggia, invece, principia un pocu dopu à a costa mediterraana, perchè chì l'acqui di u mari Egeiu calori più longu. Ma questu ùn fa senza stagioni pocu populari cun turisti o entusiastas di yachting.

Costa mediterranea di Turchia

A costa di u Mari Tarraniu in Turchese stende per 1500 km. Un clima favorevule, platele di e nuvole-bianchi è e cale calianu annu atrave un gran numaru di turisti, viaghjatori è entusiastas di scuba diventata à a costa mediterraana.

À a costa Mediterrenea in Turchia sò i più famose è megliu i centri, chì facenu ancu sta region ancu attraente per i vacanze. Frà questu quì sò Kemer, Antalya, Alanya, Belek, Side è Aksu.