Modalità di percepzioni in psiculugia è filusufìa

A Modalità hè unu di i cuncetti multifunziunale chì anu truvatu applicazione in parechji campagni corsi. I categurie di modalità sensitiva sò attivamente utilizati à a psiculugia è sò i punti di riferimentu per e manere di fà intera cù a rialità di u cliente in i programamentu neurolinguistique (NLP).

Chì hè a modalità?

A Modalità hè (mudellu latinu - inclinazione, metudu, misura) - u modu di l'azzioni o a rilazioni, espressi à azioni. Modalità - u termu usatu originalmente in l'ambienti linguistichi di Charles Bally è dinò a valutazione subjectivativa (modalità) in relazione à u dictum (u materiale, testu, expression). Dopu, u cuncettu di modalità principia à esse utilizatu in psiculugia per spiegà i categurii di u sistema sensu umanu è in a filusufìa cum'è un riflessu di i modi di l'esse, i fenomeni. A mudalità hè ancu usata in such areas as:

  1. Sistemi di computer - interfaccia di u pianista multiplu, induve unu di a finestra hè centrale, centra l'usu.
  2. Music - usa una scala modali, da quale altre pudeti sò custruiti.
  3. Socioluggìa. In a tipulugia sociologica di i persone - una persona modali o di a parsunalità modali, hè un tipu veramente predomintu in una sucità particulari.

Modalità in filusufìa

U tipu di esse in cunnessione cù e cundizzioni cundiziunati. Cosa di a manera di mudernità in a filusufia? Questu assignatu hè statu trattatu da u prufissoriu russo di filosofia MN. Epstein. In u so travagliu "A filusufia di u pussibuli. Modalità in u pensamentu è a cultura "u scientistu prupone di dividisce e modalità in 3 tipi, secondu i preditti usati in a parolla:

  1. Optical (being) - "can" è "be". Quessi sò diverse livelli di putenza à u rispettu à l'esse (forsi o succesi o ùn pò micca è micca avarà micca).
  2. Pura (pussibulità) - modalità di capacità: "pudete" - "ùn pò mancu" (ùn pò mancu, ùn pò micca bevià, ùn pò micca ghjucà l'instrumentu)
  3. Epistemichi (cugnitivi) - sò furmati da predicati "can" è "know". Judgments mudjinali di i filòsufi grechi antichi: Socrati "Sapiu chì ùn cunniscite nunda" è Platone "Sò ciò chì ùn sapi mai (ùn sapianu)" riflettenu l'essenza di a modalità cognittiva in a filusufìa.

Modalità in Psiculugia

Un sistema umanu rappresentativu hè rapprisintatu da i canali di percepzioni o di i receptori sensoriali. A Modalità di a psiculugia hè un spettru qualitativu di sensazioni è u prucessu internu di l'infurmazioni ricivuti da l'usu di certi organi sensu. In programmazione neurolinguistique (NLP) - a definizione di a manera principali di una persona hè un stadiu impurtante per l'entrìzia rimessa di l'infurmazioni à u cliente.

Modalità di percepzioni

Ci sò e seguenti modalità di percepzioni in psiculugia:

Modalità di sensazioni

Tutti i cattivi viventi in a natura anu sensibilita. A manera di sensazioni in a psicoluggìa cullitta l'informazioni da u mondu esternu per l'analisi sensitivi:

Ogni persona hè unicu, ma ci sò cumpunenti cumuni chì permettenu assignà un individuu à un gruppu particulari o caratteristica descriptiva. I siciliani, anu avutu un certu studiu, truvaru chì ogni persona hà un sistema sensitivu principali, chì hà permessu di classificà:

  1. A Audial - a infurmazione entrée hè migliuratu per l'analisi audienti. Tale una persona spessu usa l'espressione "Aghju intesu ...", "senti cusì tempting / imprimante", "cia l'ore", "ùn aghju vuleva intesa esse".
  2. Visual - pensa à l'imagine. U tipu viscuali usa i paroli ligati à l'azzioni visuale, u schema di culori: "luminoso / juicy / colorful / dim", "mi pari", "notatu / centru".
  3. Kinestèticu - i sensazioni di corpusicurate sò assai impurtanti per u tipu kinesteticu. I gesti è espressioni faciale di questi persone sò assai ricchi. In l'espressioni, pudete sèntenu e parolle: "bellu", "caldi", "creepy" "hè insoppibbilmente disgusting à mè".

Modalità di Pensamentu

U principiu di a modalità di penseru hè a capacità di pensà à parechji paràmetri. Per una persona, a modalità di percepzioni è u pensamentu hè uguale significante è constantement implicate. A classificazione di i modalità di u pensamentu di Ya. Startsev di i tipi:

  1. Modalità razionale - implica a categuria di "veru - falzu". U cuncettu di a verità hè un filtru in a selezzione, strutturale è trasfurmazioni di l'infurmazioni.
  2. Modalità estetica - artisti artìstichi. A furmazione di l'imaghjini si trova in a realtà psitica, hè dinunuta in u mondu fisicu per l'opari d'arti, littiratura.
  3. Misura strumentale - manipulazione di un oggettu in u mondu fisicu è psichiatore. Habilità in relazione à u travagliu, a cunsulidazioni di l'esperma è a splutazioni di l'inutilità.
  4. Mudalizazione magica - pensendu irrational, hè focu annantu à i simboli, i miràculi, i miraculi. Coincidenza in questu casu cunferma a curretta di a persona di i so ghjudìzii, per via di a visibilità.
  5. Modalità etica - u cumpurtamentu, intenzioni è attitudini di i persone. L'interaczione subject-subjecte. Ogni attu o intenzione hè evaluata da a pusizione di e normi accettati da a sucetà. U pensamentu eticu "pensa" in categurie: "bon-malu", "boni di mala".

Modalità di emozioni

I so emozioni sò spartuti in pusitivi, negativu è ambivalenti (ambivalenti). Modalità emocionale hè una emozioni sperienza da un sughjettu. K. Izard (un psicologu americanu) hà sviluppatu a teoria di l'emozioni diferenciali basi o modalità:

Memoria Modeale

A modalità principali di una persona ùn significheghja micca chì ùn utilizà micca l'altri canali sensitivi. Tutti i sistemi anu involved in maneri diffirenti. Per u tipu di modalità basi di percepzioni, ci sò tipi di memoria:

  1. Visual - ricurdativi di l'imaghjini inturniati.
  2. Parlami - memorizzati soni rimetti, i rughjuli, musica.
  3. Tastu - una persona ricurdeghja diverse gustu.
  4. Tactile - memoria di l'imaghjini, a prisirvazioni è a riprutazione d'azzioni / muvimenti;
  5. Motor - furmazione è memorizazione di e motori.
  6. Olfative - memory of smells.
  7. Emocionale - fate tutte e sentimenti è emozioni .

Cumu si sottu persunale diferenze di e modalità?

U cuncettu di subpersonalità in a psiculugia hè una metàfora per parechji volumi in una persona. I Muntagni sò ligati à i roli di una persona: suciale, prufessiunale, famigliali è involutanu, à u so discretu, diverse modalità. Quandu si compara a persunalizazione cù a modalità, hè più appruvatu per aduprà u termine submodalità. A Modalità è a submodalità sò cuncetti complementarii cumuni. A cuntrariu di modalità, i modi di submodalità sò nuvole è diffarenzii nant'à un certu tipu di modalità: lighter-darker, quieter-sonorous, static-motion.