Percepzioni - miccanismi è mudelli di percepzioni suciali

Perception hè un tipu di riflessione di e cose è di situazione di a realtà. Quì u rolu impurtante hè ghjucatu da l'età di l'individu perciutu. Percepzioni aiuta per fosti una figura holisticu di u sughjettu. In a psicoluggìa, stu fenominu permette di truvà cumu si una persona vede a situazione è quale cuncreglioni si basa di cumunicà cù u mondu chì u circondu.

Chì ghjè perception?

Perception hè una funzione cognu chì aiuta in a furmazione di una peretta individuali di u mondu. Percepzioni hè un riflessu di un fenomenu o un ughjettu, hè u prucessu biologicu di a psicancia umana . A tali funzione hè acquistata per l'òrgani di sensu implicati in a furmazione di una figurazione olistègica personalizzata di l'ughjettu. Affetta a l'analitze cù una seria sana di sensazioni perceptuale.

Percepzioni hè un subjecte populari di a ricerca psicologica. In sempituru simuli, un rifughju di a rialtà significa l'intelligenza, a cognition, a furmazione in a cuscenza d'una figura olistica di qualche fenomenu. Percepzioni ùn pò esse senza sensazioni separati, ma hè un prucessu essenziu diverse. Per esempiu, pudete sparisce u sguardi, o sente cun vigilance, pudete vede o serve biatu, vedi.

Tipi di percepzioni

Sicondu a l'organi di percepzioni, a percepzioni pò esse:

  1. Visually . U muvimentu di l'ose omu hè spasmodicu, cusì una persona prucessa l'infurmazioni ricivuti. Ma quandu ferma, u prucessu di percepzione visuale cumincianu. Stu tipu di percepzioni hè influinzatu da u stereotipu cuncernatu. Per esempiu, se una persona hè abituata per corse da u testu in tuttu u tempu cù i so ochji, serà difficiule per ellu per amparà cusì à studià u studiu di a materia in u futuru. Ùn pudete micca avvistà i grandi paragrafi di u testu, è dopu quandu a sonda hè responduta, chì ùn sò micca in tuttu in u libru.
  2. Tactile . A questa funzione hè rispunsevule per l'aiutu, cuntrollu è currezzione di i travagli di travagliu di e mani. Stu tipu di percepzioni hè basatu annantu à a testa, a temperatura è a sensazioni cinetica. Ma l'urganu di percepzioni in questu casu hè una manu chì aiuta per sapè i signali individuali di l'oggettu cù l'aiutu di u sentimentu.
  3. Auditivo . In a percepzioni audienta in l'omu, un locu impurtante hè occupatu da i sistemi fonemichi è rhythmic-melodic. L'aricchia umana, a diversità di l'animali, hè assai più complexa, riccu è più mobili. Questu cumprinzioni attivamente usi u computore di u mutore, ma quellu compiu hè isolatu in un sistema separatu speciale. Per esempiu, canti cù una voce per un orlu musicale è parlendu per una vista verbal.

In più di i modi di percepzioni di ghjustu, ci sò dui più in quale l'infruie hè riflessu micca in i sensi, ma cù l'intelligenza:

  1. Spazie, distanzi, distanzi, indicazione di ughjetti prisenti da noi è di l'altri.
  2. U tempu hè a durata, a velocità è a sequenza di l'eventi. Ogni persona hà u so rolu internu, chì raramente coincide cù u ritmu di ghjornu. È cusì chì una persona pò perceta u ritmu, utilizeghja signalazioni e analizadores externi.

A lege di percepzioni

Perception hè a sensu prisenta d'un oghjettu o fenomenu. A cumunicazione cum'è per percepzione hè un meccanisimu per u principiu, perchè qualsiasi prucessu di cumunicazione accumenza cù a percepzioni di e persone di l'altri. U prucessu di percepzioni, secondu e lege di a percepzioni suciali, hè custruitu in forma di sentenzi di l'ughjettu. U famusu psicologu NN Lange hà sviluppatu una lege especial di percepzioni, secondu chì a percepzioni hè un mudellu veloce di una certa peretta generalizata di un oggettu più concreto.

Percepzioni in a filusufìa

Perception in a filusufìa hè un intelligente, un riflessu di e cose à a cuscenza per i sensi. Questu cuncettu hè parechje categanze:

  1. Percepzioni interna, per mezu di quale una persona si cunsenta chì sò i so membri sò, si s'assetta o si stalla, hè stata suprimita, fame o stanchi.
  2. Percepzioni straniera, perchè a visione, audiò, toccante, oliu, gustu sò usati.
  3. A percepzioni murali, chì si manifesta per l'emozione o caprice.

Chì hè a percepzioni in psiculugia?

Perception in psicologija hè a funzione mentale di a cugnizzioni. Cù l'aiutu di tali percepzioni, una persona pò formate mentale una imagina di l'ughjettu. In altre parolle, stu riflessu di a rialita hè un spaziu sensu unicu chì hè furmatu da:

Percepzione Soziale

A percepzione soziale hè una intrepretazione olistienica di l'uggetti suciali. Ella studia i modi di cumportamentu trà e persone cù nivelli diffarenti di sviluppu. Per esse capace per capiscenu è capisce una altra persona, ci sò certi mekanismi di a percepzione sociale, sò rapprisentati:

Pekuliarità geniale di percepzioni

L'effetti perceptuale sò certe funziunalità chì impediscenu una percepzione adegwata di l'altri di i partenarii. In a scienza sò rapprisentati: