Propizziu di u pensamentu

U pensamentu hè un prucessu in u locu di u mudellu di relazioni ambientali sistemàtii. Ci sò assai parechji definizione chì avvicinonu à stu prucessu da parechji anguli. I pruprietà di u pensamentu sò carattaristichi significati chì aiutanu à capisce megliu l'essenza di stu fenominu è a so direzione.

I prugetti basi di u pensamentu

Grazie à i propietati specifichi di u pensamentu umanu, perciemu a realtà circunfante in a manera chì a perciemu. Allora, a lista di e prupietà inclusi u seguente:

  1. A pruprietariu principale di u pensamentu hè a so orientazione. Questu suggerisce chì ellu sempre hà qualchì ultimu prugettu , i pensati risposta à a question posposta (micca sempre impurtante o significativu, à volte arbitrarie).
  2. Pensamentu pò esse pusitivi o negattivi. Per ogni situazione, una persona pò trattà in modu diversu, basatu nantu à cumu esse solu per pensà. Certi piacè sò aboliati avè avè travagliatu, per nutà solu e cose in l'avvenimentu (pensamentu negativu), mentri àutri sò sempre determinate di truvà pusitivi pusitivi (ancu pusitivi) in una situazione pratesa. I sicicliani sò sicuri: l'ultime hè più felice.
  3. U pensamentu pò esse diretta à u passatu o à u futuru. In u primu casu, una persona hè inclinada per parlà di ciò chì successe, cumu si passava, cumu si deve esse fattu, è cusì. Se i pinsamenti sò diretti à u futuru, a ghjente serà inclinata per parlà cumu per esse da a situazione.
  4. U pensamentu sò forsi cunformi cuncetti. A situazione, u fenomenu, l'oggettu, cerca di caracterisà, d'ordine, cunparazione, truvate differenzi da l'altru, è cusì.
  5. U pensamentu ùn pò esse ughjettu, hè sempri subjectivativu. In una modu o l'altru, penseru persunale, sentimenti, emozioni sempre interferiscenu cun questu. Per via di sta prupietà, u pensamentu creattivu chì a persona si svolge in l'espressioni di l'autore per a creazione di quarchi cosa chì trasmette i so imagine è idee.
  6. Pensamentu hè lògicu. A lògica ùn hè micca sempre bè. Ma ella hè obbligatoria.
  7. U pensamentu pò esse sviluppatu o micca sviluppatu. U pensamentu sviluppatu ùn sò micca truvatu solu di i zitelli è di e persone chì ùn cercanu micca analizà a situazione è sò pronti per vive, affidendu solu à l'instinti è e boni. In a maiò parte di l'adulti, u pensamentu hè sviluppatu è sviluppu in a so vita.

I pruprietà di u pensamentu in a psiculugia caratteristiche u prucessu di penseru di i tanti filati è permettenu di penetraru più à u core di l'esencia cumplessa di u fenomenu stessu, chì pareva ogni secondu in u statu di u sussurgiu ogni segundu.