A teoria di Raskolnikov - l'urganisazione suciale è filosoficu di a tiuria è u so significatu

U famusu travagliu classicu di FM Dostoevsky "Crime and Punishment" hè a storia di un studiente chì hà decisu à un crimini terribili. In a letturatura, l'autoritore tocca sopra à parechje questione soziale, psicologicu è filosoficu chì sò rilivati ​​à a società moderna. A tiurìa di Raskolnikov hè stata riflette per parechji dicennii.

Chì hè a teoria Raskolnikov?

U prughjettu, com'è u risultatu di longu meditazioni, ghjunghje à a cunclusione chì a ghjente hè divisu in dui gruppi. I primi sò i pirsuni chì ponu fà ciò ch'elli vulete senza cura di a lege. À u secunnu gruppu, hà cumprendi genti senza diritti, chì a so vita pò esse trascuratata. Questu hè l'essenza principale di a teoria Raskolnikov, chì hè ancu rilevanti per a sucità muderna. Parechje persone si cunsideranu supratuttu à l'altri, furmendu lezii è fà ciò chì li piace. In l'esempiu, pudete mette maiori.

In prima, u prughjettu di u travagliu percive a so teoria cum'è un broma, ma quantu hà pensatu à quessa, u più persunale, l'assunsi. In u risultatu, hà dividutu tutta a ghjente chì u circondu in categurie è evaluatu solu in sicretu i so criteri. I siciliani hà digià pruvucatu chì una persona pò cunvince di e diverse cose, pensendu per elli regularmente. A teoria Raskolnikov hè una manifestazione di l'individualisimu assai.

I razzii di a creazione di a teoria Raskolnikov

Nun solu l'amatori di a literatura, ma ancu spécialisti in diversi campi, studià travaglià di Dostoevsky in order to highlight the social and philosophical origins of Raskolnikov's theory.

  1. Per e ragiunale murali chì urdinò à l'eroi per cumpagnie un crimu, unu pò esse includendu u desideriu di capiscenu a quali categoria di pirsuni ch'eddu appartene è u dulore per i poviri umiliati.
  2. Ci sò altre ragiunamentu per l'emergenza di a teoria Raskolnikov: a pobreza extrema, u cuncettu di a vita ingiustizia è a perdita di i marcelli propiu.

Cumu Raskolnikov vinni à a so tiuria?

U caratteru principale in tuttu u novu studiu intende à capisce ciò chì hà causatu l'atti terribili. A teoria di una persunità forte Raskolnikov cunfirmava chì per a maiò parte di a ghjente di vive in felicità, una minurità devia esse distrutta. Per via di una longa riflessione è di prugettu di e diverse situazioni, Rodion hè vinutu à a cunclusione chì ellu appartene à a più altu categuria di persone. I amate di a literatura pozzu assicurà parechji motivi chì u seguitanu à cumprà un crimu:

Chì ellu viaghja a teoria di Raskolnikov à i disadvantaggiati?

L'autore di Crime and Punishment volia in u so libru per traspurtallu è dolore per tuttu l'umanità. Quasi ogni pagina di sta novella traccia a miseria, a solitude è a rigidità di i persone. In fattu, a rumanzu, pubblicata in u 1866, hà assai in cumuni cù a sucetà muderna, chì manifisteghja sempri più indiferenza à u vicinu. A teoria di Rodion Raskolnikov cunfirmava l'esistenza di e vittime persone chì ùn anu micca l'uccasione di campà una vita decigna, è l'accussì chjamati "dirigenti di a vita" cù un grande purse.

Chì ci hè a contradizioni di a teoria Raskolnikov?

L'imaghjini di u prutagunista compone di alcuna inconsistenzi chì si ponu rumpule in tuttu u travagliu. Raskolnikov hè una persona sensible chì ùn hè micca aligianu à u dulore di l'altri, è vole aiutà à quelli in bisognu, ma di Rodion capisce chì ùn pò micca cambià i modi di vita. In ogni casu, prupone una tiuria chì contradicassi completamente i principi di vita .

Truvate qualcosa chì l'errore di a teoria Raskolnikov hè di l'eroi stessu, vale nutà u fattu chì hà stimatu chì aiutau aiutà à fallu u pranzu è principià à vive in un novu modu. In questu casu, l'eroi hà rializatu u risultatu perfetta, è si mette in una situazione ancu senza volu. Rodion hà amatu e persone, ma dopu l'assassiniu di l'anziani, ùn puderebbe micca cun elli, questu hè ancu à a mamma. Tutti issi cuntradizioni juru l'imperfezione di a teoria avanzata.

Chì hè u periculu di a teoria Raskolnikov?

Se assicurendu chì l'idea di Dostoevsky per mezu di i pinsamenti di u prutagunista hè diventata a grande scala, u risultu per a societat è u mondu sanu sia assai lamentable. U puntu di a teoria Raskolnikov hè chì e persone chì sali in parechje altri critichi, per esempiu, l'opportunità finanziaria, ponu "clarificà" a strada per u so bonu, facennu tuttu ciò chì volenu, cum'è l'assassiniu. S'ellu parechji persone anu stavanu in seguitu stu principiu, u mondu abbandunà solu per esse, o più tardu o dopu, i "cumpetituri" esse distruntanu l'altri.

In tuttu u novu, Rodioni hà sporta tormentu morali, chì spessu assumanu diverse forma. A teoria Raskolnikov hè piriculosa perchè l'eroi attempu in ogni modu pussibuli cunvince à sè stessu chì u so attu era ghjustu, perchè vulia aiutà à a so famiglia, ma per ellu ùn hà micca vulsutu à nunda. Un gran numaru di persone fate crimi, pensendu à questu modu, chì ùn pò micca justificà a so decisione.

Prosperità è cunevitura di a teoria Raskolnikov

À u primu, pò esse parle chì ùn sò micca un boni positi à l'idea di divizzione a società, ma si se scorri à tutti cunsiquenzi neglii, ci hè sempre - u desideriu di una persona per esse felice. A teoria di Raskolnikov di u dirittu di una persunità forte mostra chì assai anu stàvanu à una vita megliu è sò u mutore di u prugressu. In quantu à i minus, ci sò più di elle, è sò impurtanti per i persone chì partenu i visioni di u prughjettu di a romanzu.

  1. A vuluntà di dividinu tutte e dui classi, chì ponu avè terribbili consegni, per esempiu, tali rapprisandazioni sò idèntica à u Nazisimu. Tutte e persone sò diversi, ma sò uguali davanti à Diu, dunque u desideriu di diventà più altu chì altri hè sbagliatu.
  2. Un altru periculu ch'è a tiuria di Raskolnikov porta à u mondu hè l'utilizazione di qualunque manera di a vita. Per desgraciate, molti persone in u mondu mudernu vanu da u principiu "a fine justifica i mezi", chì face a terribili consegni.

Chì site impeditu à a Raskolnikov di esse vivenu in a so teoria?

U problema tutale hè in u fattu chì a creazione in a so testa un "scogliu ideale" di Rodion ùn hà micca cunputatu i funzioni di a vita verita. Ùn puderebbe fà u mondu più megliu incumentu di una altra persona, senza travaglià chì era. L'esencia di a teoria Raskolnikov hè comprenda, ma era micca stata tata conta chì a vecchia era solu u ligame iniziali in a catena di l'injustice è, scaffendu, ùn hè micca imposibule nantà di tutte i problemi di u mondu. E persone chì pruvate à mette in i disgrazii di l'altri ùn anu micca dirittu à chjamà a ràdica di u prublemu, perchè sò solu una consequenza.

I fatti chì confirmenu a tiuria di Raskolnikov

In u mondu, pudete truvà un gran numaru d'esempii quandu l'idea di prupusizzione da u prughjettu di a novella hè appiicata. Pudete richiamà Stalin è Hitler, chì cercanu à limpià u populu di i ghjusti indigni, è ciò chì l 'azzioni di questi pòpulu pusitivanu. A cunferma di a teoria Raskolnikov pò esse veduta in u cumpurtamentu di a ghjovana ricca, l'anche i "majors", chì, senza cura di e lege, arruvinà a vita di assai persone. U stessu stessu herou, per rinfurzà a so idea, cummette l'assassiniu, ma in fine si compite l'horrore di l'atti.

Raskolnikov è a so cuntrastu

U travagliu ùn solu ùn si prisenta, ma dinò refuta dinò a strana di a teoria. Per mudificà a so decisione, Rodione hà da affruntà parechji turmi mentali è fisicu. A teoria di Raskolnikov è u so collapse si trova dopu chì ellu vede un sònniu, induve e persone si distrughjenu l'altri è u mundo ùn sparisce. Allora ellu hà da cresce a regula a fidia in bona. In fine, capisce chì tutti, anche di a so situazione, meritanu d'esse felice.

À spiegà cumu a testa di Raskolnikov hè refutazione, valuta à cite una verità simplice: a felicità ùn pò micca esse custruitu nantu à u crimini. A violenza, anche si hè pussibule di justificà cù qualsiasi ideali ideali, hè u male. L'eroi stessu stessu richieste chì ùn anu uccisu micca una vecchia donna, ma si distenu. U culleghju di a teoria Raskolnikov era visibile ancu à u principiu di a so pruposta, chì ùn sia micca pussibule di justificà a manifestazione di inumanità.

Hè a teorija di Raskolnikov hè vive oghje?

In ogni tristu tristu, pò esse l'idea di dividisce e persone in classe. A vita moderna hè dura è u principiu "u survivore forte" fòrmanu per cumprenderà atti chì ùn si micca cunforme à a moralità . Se realizate una storia, chì vive oghje in ghjornu à a tiuria di Raskolnikov, ogni persona, u prubabile, pò diri à l'esempiu di certi personalità da u so ambienti. Unu di i mutivi principali di stu statu di l'affari hè l'impurtanza di u soldi chì regule u mondu.