Etica è moralità

L'etica è a moralità sò cuncetti inseparabbili chì si prisentanu in i tempi antichi. In a societa, ci sò certe tradizione è e regule chì si sò realizati darrere i sceni. A moralità pò esse chjamata unu di i manere di regule u cumpurtamentu in a società. Grazie à ella, ci hè una formazione di vista, una cumprinzioni di u significatu di a vita è u debitu à l'altri populi.

L'etica cum'è una duttrina di a moralità

In generale, pudemu distinguishle trè funzioni di l'etica: descrizanu, spiecanu è insegni. A moralità pò esse usata per caratteristicà una persunità individuali è e so qualità. In altra manifestazione, scrissi a rapportu trà e persone. L'attività umana hè cusì diversa chì ùn hè micca abbastanza bè per utilizà certu standard moral. A cosa hè chì parechji "cumandamenti" sò ghjinirenzii è ùn anu micca in cuntattu a situazione concreta. U rapportu di l'etica è di a moralità hè determinata nantu à a basa di l'opinione publica, chì spessu ùn guarda micca a moralità. I sperti assicura chì ogni persona hè u dirittu di sceglie per ellu stessu per esse attu in questa o questa situazione, ma à u stessu tempu si piglia in contu i reguli morale generale. Hè impurtante per separà u sistema reale è ideali o propiu di a moralità. Hè furmatu principarmenti a causa di a cose, ma à u stessu tempu ùn si pò prestu micca à analisi è correczione. In generale, pudemu dì chì a moralità hè u subjecte di l'etica.

In più di l'etica è di a moralità, a moralità hè di grande impurtanza, chì hè un sistema di valuri . Hè spressu in a forma di principii è leii umani. Scopre a moralità in relazione interpersonale: in a famiglia, cù u cullettivu è cù l'altri populi, è in relazioni à sè stessu. A categurie di moralità sò tali qualità: l'onore, a libertà, a responsabilità, etc. I prublemi di a moralità sò studii per l'etica. A moralità è a civiltà, anchi si sò similitudi, anu différenzuli, perchè u primu hè presitu per uveru, è u secondu per validi.