Japanese Garden of Stones

A cultura orientali hè assai distinta da a nostra, è a cunferma di questu hè l'architettura di paisaggiu è u disignu. Unu di i so studii vividi hè u giardinu japonicu di pietre, o secondu (giardinu seccu). Hè una forma di struttura culturale è estetica chì nasce in Giappone annantu à u XV sèculu. Tali giardini sò fatta sicondu i cuncetti di u Budismu Zen, una religione chì hè vinutu quì da Cina è influenzatu assai a vita di u Giappone medievale. Un esempiu classicu di tali struttura hè l'ortu di i pietre in u tempiu buddista di Ryonji (Kyoto).

I reguli per a creazione di un giardinu Japanese di pietre

Ùn ci hè micca vitture eccu. À u cuntrariu, u giardinu di i petri in Giappone hè un territori rectangular planu, coperto cù fine fina o grava. In questu situ, l'illottaggie sò pedculi senza cura. U Buddhismu rigala chjaramente a reguli basi per a locu di i pietre:

U giardinu di petri in l'insignamenti di Zen hè un locu induve una persona pò piacere à meditazioni mentre à contemplà a natura in paesana. U scopu di sta - immersione in sè stessu, diventendu a vista di simplicità, ma chinu d'un veramente un significatu profundo di e cose. A sabbia è a petra nera trattata anu ancu u so significatu spéciale. Furrows rapprisentanu ose di l'oceanu, è i petri sò stati spargugliati nantu à l'isula. In ogni modu, siccomu u giardinu di i peccati hè designatu per a meditazioni, u visitore in a so imaginazione pò guira quasi ogni associazione à questu sensu.

Cumu possu fà un giardinu di petri in Japanese cù i vostri mani?

U giardinu di i peccati pò esse fatta indipendente, è avè una zona infestata. Per questu, ùn hè micca necessariu di aderisce à tutti i duminii esistenu, salvo chì ghjè, sicuru, un seguitore di u Budismu Zen. Avè una grande parcella di terra, in un locu in u cantu, dispunì un giardinu classico di pietre cù grava è muscone. Se u locu ùn hè micca abbastanza, pudete combine u giardinu japonicu di i pietre cù i cumpunenti tradiziunali di u paisaghju di u disignu, chì si sferisce e bellissimi piaghji invernali chì daverèghjanu u vostru situ.

Sceglite un locu luminosu per u giardinu di i petri. Dividendu in u settore ind'u 6 parte è pensate nantu à a cumuzzioni cumu a quale a pezza serà situata. Ci hè cunsigliu di preparalli in diagonali. Per u giardinu japonesu, hè megliu utilizà pietre naturali - granite, arenisca, cunchiglia di roccia. A zuccaru deve esse cummurciatu dopu à a pianta. Appressu l'scelta nantu à l'arburettiche. Perfettamente diprezzà l'ortu di cirasa o bonsai, cum'è magnolias, irises è peonii. Chì i paisani sò pocu in numeru, per enfaticiscia a cunsulazione è a constanza tipica di u paisaghjolu tradiziunatu ghjapùlanu.

Pudete ancu decorate u giardinu cù e petite architetti in u stilientale orientali: cunti di petra di tsukubai, miniatura arbor- pagodas o ancu una piccula fossa.

Miniature Stone Garden

Pudete fà un giardinu di petri cù i vostri mani è in casa. Per fà questu, piglià una casula chjachja chjuca, sàppiate a fina sita è ricumpite in un pitrisottatu petite chjuche. Fazzi bellu belli trà l'isuli di musculu artificiale o naturali. Alignate a sabbia cù ruscelli ghjente o un capelli, formando cilings è oblong "dunes". Inoltre, un ghjurnisce miniatura di giardinu di i petri pò esse decoratu cù cactus o una fern marina.