Cumu trasplantà un ciclameu?

Dopu un cumprà in una tenda, un trasplante hè in solitu necessariu per tutti i pianti. Verificate s'ellu hè bisognu di un trasplante hè a vostra fiore ùn hè micca difficiule. Pigliate da u pote è insercite cun infurmazione di u sistema radicali. Sì vi vede chì u terre di a Terra hè struvatu bè cù e razzi è hè invisibile pocu, significa chì i vostri ciclichi hè solu bisognu di trasplantà. Inutili, da a vicinanza, ellu poverà mori.

Quandu si transplantà u ciclamenu dopu a compra?

Un trasplante di u fiasculu si deve esse fatte durante u periodu di restu, ma prima di u principiu, quandu si cumincia à esse battutu. Di solitu hè u mesi di lugliu. Ma se u ciclichi sò cuparti di fiori o capretti, ùn hè micca prestitu, aspittà d'uttene finu à a pianta.

Cumu trasplantà un ciclamegiunatu dopu à a fioritura?

In micca eventuali, ùn hè micca necessariu di trasplantà da una piccula buttula immediatamente à un grande ciclamenu, da questu u locu chì ùn hà micca avutu u tempu d'avè l'azurien, sarà rapidamente sarpi è u fiore moriri. Quandu sceglie un pote, fate chì a distanza trà u bulbe di ciclamenu è a pignatta ùn deve esse più di trè centimetri.

Hè assai impurtante di sceglie u tarritoriu per i ciclamenu: deve esse permeate di l'aria è di l'umida. Questu terrenu si pò cumprà, è pudete puru cose. U bonu solu hè u territoriu: a terra hè tundish, deciduous, sand, humus - all in proportion (1: 1: 1: 1). Pudete ancu aghjunghje un pocu di rumpuli è calchita.

Preparate un bon drainage durante u trasplante. Ricurdà chì si avete un ciclameu di u tipu "persianu", bisogna di abbandunà a mità di u tuberu sopra u tarrenu, è se "europeu", i tuberi sianu chjusi. Trasplante da manghjà per micca di distruisce u fossu di terra cù e radichi.

Trè simani dopu u trasplante, fate un fertilizante. Fighjatu dinò seguità u regu di i ciclame. Ùn pò micca esse sete, ma ùn deveria micca permessu di sparà. L'acqua cunsistenti di l'acqua. Assicuratevi chì l'acqua ùn entra micca in a saliera di e foglie - questu pò causà i cormelli di pudè.