Pesti di currant e mette di cuntrollu

Currant hè una excelente fonte di vitamina C, ma spessu prende un pianu di travagliu per cultivà. In o ghjardiniore tuttu annule di i totuloghi di insetti, chì stannu à prumove in u settore di u salatu.

Ci sò parechje pesti di pasti è i mettee di cuntrollu contru elli si fate riesce sè ùn inseguite insegiche à e arbusti per infezzjoni, mentri l'insectu ùn anu micca ancu attaccatu à a piantazione sana.

Cumu si tratta di e parolle di e pasculi?

In fatti, ùn hè micca cusì difficiule per derroti l'insetti moltu, u principale hè di stabilitu l'uggettu è vai per u finale. E cumbattimentu di e pasculi si faranu effittivamenti tutti i modi folklori, è i chimichi è i dui pò esse cumminati.

Àffiu Currant

Si nutassiru li foglie torci è i stradelli di e formule, sfurzati scurrying up and down à e cime di i rimè, pudemu assicurà di modu sicuru a culunizzazione di i pianti da a culunia di pulifichi. Pò esse in nero, ma a maiò parte di a nostra regione ci hè u verde esmeralda.

U trasfurmazioni di curranti da sti pesti hè fatta in a primu mannatu, per eseguisce e larvigli chì anu persistatu nantu à a pianta. Per questu scopu, a droga "Nitrofen" hè aduprata. In u periodu di l'estiu, "Nitorophos" è "Carbophos", è di a solu 0.2% di u sulfate d'Anabasin, sò utilizati. Tuttu chistu è vulintà di fà davanti à l'ovariu o dopu a vendi.

Spider mite

A prutezzione di e passaglii da e parolle aggradèvule a lotta contru una spidora, chì ùn hè micca cusì faciule per detecà da a so piccula dimensione. Pò esse suspettatu da cambià u culore di e foglie in a primavera. Pudiscinu à pocu biancu pale, poi turnu d'amaru è, in ghjinirali, spiegà. Dopu a faccia di l'altra parte, pudete vedere una tela spina fina.

Circa à trattà e curranti da sti pesti dicenu a natura stessu - i caspi sò stati cun infuzione di cipudioni è d'agliu. Da a química, appiicata da un arice, hè efficace à sprime cù Carbophos dopu chì e so primi partimi sò sopravuti è poi dopu à a fioritura.

Currant glasscane

Stu insettu hè insidioso chì i frutti di a so attività di vita si pò vedà solu in u seculu annu di a vita, quandu i ghjuridi afflitti branche a moriri. Una petra foglia pocificante dispunia e larvini in i cracu di a corti, da elli si entri à u core, è tornanu l'erbulati. Eaten tuttu in a so strada, si abbandunonu un excremento brutturatu, privavanu tutta a linea di ligna. Solu quandu hè spizzatu pudete truvà queste parasite.

Hè pussibule di cummattiri pesti, quandu si scurciate è assecenu di rami sò scuperte. Anu chjappu in a radice è credendu. Per prevenzione in a primavera dopu à vultiscia, l'arburi sò spuljati cun "Aktara" o "Iskra" preparazione. I metudi inutilità utilizati infusions a base d 'insetti - tansy, celandine, mustard.