Magazine in moda ghjungi 2013

Abbiglii di tene è stile differenti - questu hè a ropa chì sò in u vestitariu di ogni persona, ùn importa - interessata in modu o assai distanti. Ogni annu, i diseggiani pinsanu à tutte i novi mudelli, aghjunghjenu elementi anormali di cut, è in certu mudimenti radichi, turnendu e chaluve in un tipu di capelli è caprini. I ghjacciu di primavera in 2013 sò distinti da una diversità di soluzioni stylistichi è di abbundanza di culori. Questa primavera ùn hè micca avellu!

Calze di moda

A primavera-estiu 2013 mudelli prisentati da famosi disinfestori sò diverse in u so cut, stile è materiali. A popularità speciale hè ghjuntu à i braccialetti ghjillaghji fatti di lussu cù zipper metallic. Sta tendenza dura per più di una stagione. Inoltre, à u cuntenutu di e tendenzi di u ventu è l'invierno, in più di u culore spuguale urientale, i tonalità di pelliccia brillanti sò ancu utilizati. Un effettu specialu hè ghjucatu à traversu l'usu di liners bianchi in parechji mudelli.

Frà l'altru mudernu di capelli pò esse chjamati mudelli cù siluuri diretti è diritti. In a nova stagione, ùn hè micca esse mistaded si chjappi chjappi di ghjira di i safari cù assai sacchetti di pezzi o raggiuni di brecchi classic - in u stilu di arena militanti, beige è marroni. Perchè l'ultime hè ancu caratticu di a presenza di carri è lapels.

A sportmax di marca, per esempiu, in cullezzione per ghiaccietà hè spargugliatu solu di cut straight, manichi di kimono, è ancu un collar-stand. U marcatu di a staghjoni sera a ghiaccera di una silette fittezza, necessariamente complementata da i vaschi. U materiale per elli hè in coati, drape o tweed. A so averia hè di sferenzà a feminità di a siluette è spencerà a cintura.

I ghjuvelli parches di moda sò prisenti in i cullezzione di parechje famiglii famosi. È ancu ùn si pò micca cunparate cù a pupularità chì hè stata ghjunghje à e capelli sportivi di moda. A maiò parte di i mudelli prisentati sò corti simplici finu à u cadiu. Minimalismu è l'utilizazione di culori cuntrastanti sò benvenuti quì.

I materiali reali sò sempre in coati, suede, denim è tessuti texturizati. In moda, i mudeli sò ancu salvati da a materia cumminata.

Jeans jackets 2013 sò più com blazers o chloe alargate. U materiale per elli fù sceltu per tuttu u pilu scuru. Dilate u dissenyu unicu aspettu di una varietà di colarni è di linii cosciuti cù filamenti bianchi. Per una nova festa culurita, hè chjucu un corpu chjucu pocu spiciale. In a versione ghjusta, pareva più interessante. A cunthele di e ghjuvelli di moda, e capelli di a primavera di 2013 sò più diversi in u so designu. U più famosa hè u culore biancu, u rico blu, i culori pastel, tutti i tonalità di u russu è u giallu.

Long coat jacket 2013

Spring 2013 - sta stagione, eriggiate l'eleganza in u cult. Un attribighu indispensabile di u vestitori è un mantellu rilivellariu di u color grisu desiderivatu, bluridente o gris, decoratu cù stampi culori. L'essenza di a tendenza hè ridutta à una pintura artistica indispensabile nantu à u teatru. U giacchinu deve una imprissione, cum'è s'ellu era pittatu cù culori. U più splendore - u megliu.

E maiò chjappi di moda in u so cut are made in such way as to emphasize a figura eleganti di una donna. Per questu scopu, un cincu lustru pò esse usatu, intercepte a cinta cintina.

U disignu di parechje mudelli di capelli in a primavera di u 2013 hè fundatu nantu à una cumminazione di textu insegna. Oghje annantu à u podju, pudete vedere i mudelli in vistiti vistimenti culuriti, in cima di quale hè un saccu scuru fattu di drape o tweed. Disegnaturi offri prestiti chjappi di distanzi diffarenti cù stampi astratti è fiurali. Ci hè un qualchissia per sceglie è i fanni di u sportiu, u minimalismu classicu, è quelli chì preferenu chjappiżi cum'è pate.