Femminili Boots 2013

Esternu e femine sò sempre avutu una cura particulari, è passanu assai tempu in questu. E se tratta a scelta di i scarpi, allura e zitelli scuntanu u tempu per sempre, perchè vo vulete micca cumprà micca bè calzaschi belli, ma chì hè stata alta qualità è combina cù assai traite.

Sfortunatamente, ricamente hà tandu per cumprà uni scarpe qualchì annu, postu chì cù l'iniziu di fretu i stradelli sò trattati cù reautenti speciali, chì spooranu l'aspettu di u calzature. Ma, per un altra banda, hè una bona opportunità per vende calzarii di moda è stylishi annu, chì currisponde à l'ultimi tendenzi.


Prugressivi di veturi di u donne 2013

Oghje hè digià in u centru, è si un altru ùn hà micca avutu u tempu di cumprà un paru di calzarii di vaghjimu, da quandu hè l'ora di andà fà cumprà.

Una di l'attitudini più populari di e stile di moda di a donna in u vaghjimu 2013 hè un pezzu exoticu. Emerald, u pelle di texturizatu violeta è naturali di i rèttili seranu a più populari sta stagione. Fans di i 70 pò facenu felice cù a compra d'una novità fissa di culore di patent, chì hè statu cunzidiratu di moda ancu questu annu. E valdi braccialetti di u vignetu sarà perfenu in l'imagine romantica.

I pruduttori pruvò di sviluppà un pruduttu, orientendu in i sapori è e preferenze di e donne di moda di e diverse età - buttelli d'altri tore, stivali long à bassa abiità, variazioni inusuales di tacchi e plataformi, colori brillanti è boni d'accessori, gomma cù stampi originali è stivali cù tela acchaparatti.

Boots di donna 2013-2014

In questa stagione è a staghjoni nantu à staghjoni, stivali à bassine veloce o cun un petit taccu estensu occupanu micca l'ultima pusizzioni di a qualità di moda. I mudelli di furna naturali sò in una grande dumanda. Tra li variate variazioni di mudelli ponu esse tùtti invicchi cù u decoru di u fur, è tutta cumplicata di pila.

Ma i mudelli di stivaletti di tessili o suede ùn sò micca prublemi per questa stagione. Ma ùn vedenu assai impressiunanti. E si ùn ci hè micca troppu mancu per piglià bè cura di cusì boots, da per i casi cusì, hè ciò chì hè bisognu.

Trà i maghiere di moda di e donne di moda 2013-2014 presentonu assai mudelli cù strapelli, rivets, anelli, strapelli, soglie e punichi originali. U schema di culori hè assai diversu, ma u clàssicu u marrone sò sempre un passu pianu à l'altri culori. Tacchi di sta stagione sò dinò assai diversi, questu hè un uellu altru, è una sola lisca, alta stabile è bassa larga, una piattaforma è una cumminazione di sera alta cù tacchi sali.