Moda Italiana - Fall 2013

L'Italia hà longu è stuvigliatu ind'i stante u dirittu di esse chjamatu i tendenu. E tuttu questu grazzi à i diseggituri di i diseggiani di a moda, chì omenu terra Italiana. Un sensu di sta stilata, chì hè difficiuli di discutiri, chic, eleganza, di lussu - hè tutta l'Italia.

Per ognunu di noi, chì seguitanu rigurosu a moda è rispettu u so stile individuali in vestiti, a moda italiana serà sempre l'autorità, è u vaghjimu d'u 2013 confirma dinò. In a nova stagione ci hè digià statu dispunibule di culleghji di u culore di i famosi disinazioni italiani, grazii à quale l'attestazioni di questu oghje s'apre formani.

Principi tendenzi di a stagione

Allora, chì fai a moda italiana in 2013, prupone noi à porta sta stagione? U mainstream this time hè una riescita risposta di i classichi è l'eleganza cù i formi novi è novi. Un locu spéciale hè occupatu per siluette di giacchette, capelli e capelli d'omi - grazzi à un cuntrastu speciale questi sani aggradellati è stylish, in più, sò cunfurmati è pratichi.

Un subjecte speciale di u vestitori di a donna, chì anu influituatu ancu a moda italiana di u 2013, sò vistiti. Eccu, i diseggiani di preferitu à i classici, à e forme, è l'ultime fuss, se parlemu di culori è d'accessori. Casi di vestimenta ideallyi assicurati ponu una stampata pocu cumuni, ma a st'epti tempu vanu lacuna è elegante.

L'evoluzione speciale di a moda italiana

Un seculu speziale hè a moda italiana per u 2013. In questa tempula, cum'è in altri, i diseggiani italiani ùn evichèghjenu e donne è e donne cù parametri non standard è creatu apposta per questi robba chì vantaghje emphasisi di e formi, rigurusi l'incarnate i difetti. L'Italianu sapè à appruvà un vestitu o una brusa, perchè l'armata, a donna diventa visualmente una doccia di kilogrammi, è ancu di questu puderà prupone à qualchi fini.

Una moda in Italia 2013 - altra direzzione speciale, chì facia furore in u mondu di a moda. Cozy cardigans, pullovers e boîtes ùn sò micca a prima stagione sò in i ranchi di l'avè mustutu mudelli muderni di a moda. Begirate questi costeri, bellissima è feminina, ma à u listessu tempu ùn sò micca di manera nè senza l'eleganza.

Tutte e sti funzioni è e direzzione chì anu prisentatu sta staghjoni nantu à i catwalpi sò stati prumessi in u passatu di a moda 2013. A tendenza di a silueta maschile in vestiti straggiali di e donne hè tracciatu chjaramente, è dinò u ritornu da l'epataghju luminoso è variegatinu di i formi è i culori à i cori più nobili è tranquillu è stampi.