Vitamina B6

A vitamina B6 hè u nome cumminatu di trè sustanzi biologichi attivi: piridoxina, piridoxali è piridoxamine. A maiò spessu in i prudutti, si trova precisamente in a forma di piridoxina. Da u stessu momentu chì hè scupertu, u B6 era cunsideratu assai impurtante in a nostra vitalità da a vitamina. Scupremu per quessa a vitamina B6 è nurmale per truvà.

Beneficii

Hè cugnumatu chì a vitamina B6 hè necessariu per a perdita di pisu. U mutivu di sta rilazione hè in l'ossigenu. Ùn hè micca sicretu chì u prucessu di cuttura in grassu si faci in a presenza di l'ossigenu (u più o2, u più veloce di u prucessu passe). I carriini di l'ossigenu in u corpu sò l'eritrozii, è B6 hè direttamente rispunsevule per a so sintetica. Cunsigliu: cun una carenza di B6, a produzzione di eritrociti cresce, è in l'absenza di elle, u prucessu di pèrdite pisu fracassa o si ferma, perchè ùn ci hè scassessa di l'ossigenu.

B6 hè a vitamina B più impurtante per i culturisti. A vitamina B6 hè necessariu in culturismo per dui motivi:

  1. Culturisti sò cunsumu una quantità aumentata di prutezione. A più nutizie di proteina arriva, u più B6 hè necessariu di assimilarle questa proteina è sintetizza aminidià. Cù una carenza di piridoxina, u corpu di a cumincià à scumpressà da u intestinu è u furu (è ellu stessu hè u fegato).
  2. A vitamina B6 participeghja direttament in a struttura di i musculi.

A vitamina B6 hè rispunsevule per u travagliu di l'immunità è a regenerazione di tissuti. Hè impurtante ancu per l'operazione di u sistema nervu cintrali è u cori, perchè impedisce l'ipogliu (azucarera in u sangue) è nuralizate a produzzione d'insulina. B6 hè participatu à u metabolismu lipidu, regule u nivellu di grassu in u sangue, impedisce à l'atherosclerose. Hè cunnisciutu ancu chì a vitamina B6 dà un signalu à u core per crescita a capacità di travagliu, improvisa a durabilità. Hè per quessa chì in u sport hè insubituìbile.

Inoltre priduceina hè impurtante per u travagliu di u nostru cori. Regule u equilibriu di u putassu è u sodiu, in viulazione di quale a nutrizzioni di miosin s'agrende, u fluidu persighjani in i celluli è i flussi.

Cosa hè necessariu per a vitamina B6, avemu digià fattu capisce, ora avemu da circà e so fonti.

Prodotti |

A vitamina B6 si trova in l'alimenti di pianta è in i prudutti d'animali. Grazie à questu, adendu à una dieta equilibrata, pudete facilmente furnisce u dirittu quantu di piridoxina:

Ùn viremu più nantu à quandu vitamina B6 hè cuntene. Eccu è tuttu ciò chì hè chjaru. Per una persona medja, hè abbastanza per piglià cun l'alimentazione, parlemu di quelli chì avete bisognu di una superie dose.

Tempu di u ghjornu

  1. Adulti - 2 mg.
  2. Durante a gravidanza è a tacitazione - 5 mg.
  3. Dopu à l'iniziu di a menopause - 5 mg.

Circà e culturale, avemu digià annunziatu, averebbe ancu de sucessos di piridoxine per quelli chì sò dietà, postu chì ùn hè micca un segretu chì a maiò parte dieti cunducenu à a deficienza di vitamina. Inoltre, u B6 hè necessariu da e persone durante u grandezzu psicologicu o fisicu, è ancu quelli chì sò impiegati in u travagliu fisicu persistatu. A piridoxina deve esse pigliata à l'anziani è tutti quelli chì soffrenu di malatie cardiovascular.

Intake di vitamina B6 hè necessariu di tutti quelli chì pigghianu medicazione per prumove l'eliminazione: l'antibiotici o pidani di cuntrollu di nascita.

Overdose

Eppuru à u cunsumu di vitamina B6 sò summamente raru, perchè hè una vitamina soluble in acqua è ùn s'acumule in u corpu, ma hè eccretatu in l'urina. In ogni casu, si piglianu una dosi di più di 1000 mg, ponu esse signalatu d'avvilanamentu: timore è perdita di sensibilità di i membri.