Shopping in Bhutan

U Regnu di Bhutan hè un paisanu incantevuli è misteriosu, situatu in l'Himalayas, chì, cum'è un magnetu, attrae turistere di tutte e mondu. Se pensa di visità stu statu, vale degnu di dumandà in anticipu ciò chì vi pò fà cum'è souvenir per ellu è i to parenti.

Caratteristiche di shopping in Bhutan

  1. In Bhutan, ùn hè micca accettatu di bargain, ma per a fine di cumunicazione cù u compratore, l'aborigini sò pronti per rendinu un pocu. Per quessa, bisogna à pinsà. Parechji di i souvenirs sò fatti in India è in Nepal, cusì in questu paisanu sò parechje volte più caru.
  2. In Bhutan, l'unità monetaria hè chjamata Ngultrum (Nu) è si compone di 100 Chromes (Ch). U tarifu locu hè assuciatu à i Rupesi in l'india, chì, cù i dollari americani, sò accettati in quasi tutte e casi. U cambiamentu hè solu in i cità è l' ochju , per questu da vede stu fattu à visità e provinces. Pagamentu non pagu hè accettatu solu in l'istituzioni principali di a capitale .

Tessuti in Bhutan

Unu di i prudutti favuriti di i turisti in Bhutan sò tessili. A maiò parte di l'articuli sò fatti cù a manu, cusì più spessu ciò chì hè unicu è esisti in una sola copia.

Li tessuti u Butanu sò una forma unica di arti applicata, cumprese alcune combinations possibles di mudelli, strutturi, culori, tipi d'intezziali, cum'è imaginazione creativa. Tessuti bianchi, ornamenti originali, tecnichi sofisticati di produczione - tuttu questu hè una parte integrante di a cultura di u paese, chì hà sviluppatu à i seculi. Inoltre, un certu prublema ùn importa micca solu e diverse paesi, ma ancu ogni famiglia.

U valore di u tessili dipende di a sofisticazione, l'uriginale, a cumplessità, u modu di produzzione è, più impurtante, da materie prima impurtata o tradiziunale: lana di prugna, nettle, cuttimentu è seda. A produzzione di fabrice hè una di l'attività di u ghjornu di u Butanu. I prudutti cuddini l'opere di i finestalli di e case, cusì avè truvatu è acquistendu bè ùn serà micca difficiule.

In solitu, i turisti cumprate per un ghjaccerie di memoria, coltoriu, sacchetti è tapiceri, è dinò l'armate nazionale: "kira" - pè e donne è "gho" - per l'omi, chì ponu utilizà invece di una robba. In u kit à "kira" vende "komasy" - broche tradizionale, decoratu cù turquoise è cura di u tela nantu à e spalle. Ma u regnu cchiù eleganti di Bhutan serà una tapita fina di lana da travaglià. Hè una qualità sustinevuli, hà un ornamentu originale è hè pittatu cù colori brillanti. U pruduttu durà parechji anni, senza perde a so qualità, dà calidez è piace l'ochju cù a so unicitati.

Souvenirs Popular

  1. In Bhutan, a produzzione di carta hè stabilitu. Eccu, u papallu Dezo hè fattu di fatta artighjanali da a cortezza di u wolfberry, chì hà a forza è a durabilità. Hè adupratu per l'embacchera di rigali, cartoni di souveni è per libri religiosi. Molte antichi testi sagradas e scrittii antichi eranu scritti nantu à Dezho. Un souvenir da u paper rice hè ancu temau.
  2. Ogni filatelistu di i so cumpagni di i Bhutan marca in a so cullezzione, cum'è l'imaghjini nantu à elli sò detallati, assai brillanti, saturati cù tutte parechje sfarenti. U paese devene sempre a serie nova, chì pò cumprà in l'office postale.
  3. I turisti anu interessatu assai di i prudutti di legnu. U souvenir etniche più populari hè u duppu . Hè custruitu da dui semi: a più bassa è a suprana, chì sò fermamente unita. Si cocinanu, trasportu o cibu un alimentu. Puderete cumprà un souvenir in tutta a campagna, ma sò pruduciati in u Dzanghag Tashiyangtse. In u mercatu localu pudete esse offrittu un colpu di lignu, chì, se crede a legenda, pudete purgà in liquidu cù un velu, è si furia immediatamente.
  4. U Regnu di Bhutan hè cunnisciutu per e tradizione d'armi, cusì à i mercati lucali è in i lochi pudete esse offrittu una sceglie grande di daggers è spade . Hè un ornamentu unicu, i manigli ecumenificati cù incopoli rossi, cumporta tutte questa scheda di lastre. Questu souvenir offre è cuntintezza per un colector.
  5. Fans di a riligione Buddhistà seranu allughjatu di ritu màscariche , chì pò esse acquistati in monasteri lucali. Sicondu i monichi, stu souvenir hè capaci di dà u so pussessor cù diversi virtuti divini. Per questa causa, elli si portanu i stessi mascarati.
  6. In i chjese, pudete sempre cumprà parechji souvenirs simboli simbuli chì si sò facilmente in malati è certamenti i vostri amici. Tradizziunamenti, dirivanu i marcelli più famusi di u Butanu, per esempiu, i tempii buddici di Taktsang-lakhang , Trongsa-dzong , Tashicho-dzong, Parchi Motitang Takin , Tkhrumshin è assai altri. altru
  7. Vale a pena una visita hè u bigsu mercatu in Thimphu. Quì pudete cumprà un ghjennaghju maravigliu, imbellita cù pedichi preziosi: braccialetti, colletti, anelli, arazzi, amuletini è perdi. Una donna chì hà ricivutu un regalo rigalu hà apprezzatu u travagliu di qualità, u metallu nòvule è l'extravaganza di a ghjallina.
  8. Souvenirs Edible . U mercatu ancu vende dolci dolcugale, u melu, cunfettu, confetti. I posti di l'artiggiani lucali si sorprenderanu da uttini caderni, mantelli, tessuti, prodotti di bronzo, pittura, sculture è mobili.