David è Victoria Beckham sustiniendu u so figliolu Brooklyn à a presentazione di a so esposizione fottografia debuta

Riceramente, u 18 anni d'età, Brooklyn Beckham hà annunziatu u libru di u so album di libru-photo, chì hè chjamatu "Cosa Viu". E d'ayer in a Galerie Christie's in Londra, apre a so photo exhibition in u prugramma di presentazione di a so pubblicazione. Apoi a so famiglia Brooklyn: i genitori è i frati, è ancu parechji parienti. Inoltre, frà i cunnuscini di l'arti di un ghjovanu ritrattu artistu, l'amici di famiglia - Liv Tyler è Dave Gardner - anu ancu avutu.

Beckham di Brooklyn cù i genitori è i fratelli

I parechji sustinuedanu a Brooklyn

A l'apertura di l'esposizione di foto, no solu u culpulu di a celebrazione è l'autore di e fotografia prisenti, ma ancu i so parenti è i fratelli sòranu presentati. Scupreranu tutti i viaghji chì viaghjanu à l'eventu, è ancu sustinutu à Brooklyn in ogni modu pussibuli. In più di i parolle, ci sò posti periculi da David è Victoria in i redes sociales. Eccu unu di elli:

"Sememu assai orgogliu di voi! Hè una manifestazioni incridenti è piacevule ".
A famiglia di Beckham in a mostra di foto

Dopu à i visitori di l'esprissioni fighjulatu un pocu prima di stampa, un rappresentante di a casa di publicazione Penguin Random House Children decidenu falla un discorsu, dicendu:

"Cosa mi vede" hè una edizione per i giovani e donne chì vedenu u mondu com'è Brooklyn. A so vita hè custituita di l'imaghjini visuale, chì sò cumprèvuli solu per elli. L'imaghjini, chì sò presentati in u libru è à l'esposizione di foto, l'adulescenti sò impressedizzati, perchè hè cumu si scopre.
Ciò ch'è aghju vede in l'exposition fotograficu

Malgradu u grande numaru di pirsuni in l'esposizione di foto è l'affirmazioni pusitivi di i genitori di Brooklyn è di certi pezzi famosi, u 90% di i valori di i critichi chì si spécialiser à fotografia eranu negattivi. Specialista in questu campu ùn hà micca piace l'imàgini o i lietti à elli. Eccu unu di i valori chì anu publicatu in a reta social:

"Aieri eru in l'esposizione di Brooklyn Beckham. Francamente, ùn aghju micca u so travagliu. L'imaghjini sò presciuti da l'annullati ùn anu tramandatu nunda in tuttu. Da u puntu di vista di a fotografia cum'è arti, sti ritratti sò di pocu valore. E in generale, crede chì u rollu principali in questu avvenimentu, ancu in u libru di l'album di foto nantu à 304 pagine cù qualchi ridicule ridículu, hà avutu i genitori di Brooklyn è i so famosi surnames ".
Dave Gardner è Liv Tyler cù u libru di Brooklyn
Mamma di David Beckham - Sandra West - in a mostra
Sister Victoria Beckham - Luis Adams - à l'exhibitu
I paisani Victoria Beckham - Anthony è Jackie Adams - à l'exhibe
Leghje ancu

U soldi da a vendita di imaghjini sarà a carità

Comu riprisentanti di a manifestazione di photo di Brooklyn, durante l'eventuali, dui òpere eranu comprati da u principiu artistu in prima. U cantu di i soldi ùn era micca divulgatu, ma hè cunnisciutu chì hè assai grande, perchè anu compru per cullezzione famigliali. Un rapprisintativu di a famiglia Beckham hà dettu chì tutte e prucedimentu di a vendita di ritratti, Brooklyn è i so genitori decidenu dà à a carità. Tuttu u cuntenutu sanu à u fondu per aiutà i praticelli fassi in u focu in a Torre Grenfell, chì vinia parechji ghjorni fà.

Brooklyn Beckham cù u so libru
Victoria Beckham in a photo di l'esposizione