Dieta in pugnà un novu

Duranti l'alimentazione di u babbu novu, a ghjovana mamma hà da seguità seguità a so dieta, cum'è certe alimenti pò causà danni à u zitellu. Inoltre, spessu i femine in pregu di guadagnà una quantità impurtante di libaru extra, perchè dopu a nascita di u zitellu sò furzatu à cumpiendu una dieta chì vi aiutanu à turnà à a forma.

In questu articulu, vi diceremu quale duverebbe esse dipenditu quandu amarezza un carino novu nantu à mesi è rende listessi i prudutti permessi è pruibiti.

Dieta durante aduprà in i primi misi di a vita di u zitellu

Immediatamenti dopu à u nascita di u zitellu, avà deve osservatu e seguenti cunsiglii:

  1. In i primi unsi mesi di a vita, i migghià anu da eliminà completamente di l'alimentazione di a dieta, cum'è ogni platu cù un cuntenutu grassu. Mentri era di dietè mentri alimentau un criatu novu, u megliu hè di coccu tutti i platti per un coppiu.
  2. Duranti stu pirìudu, hè bisognu à esse attentu à a scelta di carne. Invece chì u pruduttu ùn pò esse micca escluditu da a dieta di una mamma in infermiera, hè megliu di ricusà e variità grassu di l'agnu è di a porcella. Duranti l'alleanza, u zitellu deve manghjà vacca in grassu, carne di turchinu o di cungi, furnite in u furmagliu o in un caldoccuperu doppiu. Assicurativu in tutti i casi, ùn deve micca permessu à a menù di una ghjovana mamma per cunterna carne cù sangue chì ùn hà micca sottupostu u trattamentu calore.
  3. L'usu di i purde di carne da a mamma d'invertermi immediatament dopu a nascita di u zitellu hè inacceptable. I zucchi anu da manghjà in pani veri, fatti di legumi freschi o cunchjenu.
  4. Cereali in questu ora ùn pudete manghjarè tutte. A megliu scelta per una ghjovana mamma d'infirmità hè u scherzu, u rossu è u mouton.
  5. I frutti freschi anu ancu necessariu entra a dieta di una donna chì nutra u zitellu cù u latte materno. Tuttavia, anu deve esse sceltu cun preca in casu, perchè assai tippi di fruttu pò accettate parechji reducioni allergii in i migghiori. U scelta òptima per u verificatu di varietà verde di manzili è pira, previamente scorciata.
  6. Siccomu una quantità numerosa di babies sò intoleranti di lactosa, una dieta nutritiva frescheva anu senza esse cumpressione u cunsumu di u latti di vacca da a mamma di a mamma amatrice. Intantu, senza abusing, hè permessu di manghja prudutti di u latte, cum'è kefir, yoghurtu, casgiu è furmagliu.
  7. Infine, in cumpagnia di a dieta di a mamma di crescente, hè necessariu di bevià almenu 1,5-2 litri di staghjoni staghjunu per ghjornu.

Dieta di mamma per i babelli più di meza annu

Dopu avè un'ecunumia pocu età di 6 mesi, a mamma d'incruta pò esse aduprà mette à a so dieta una varietà di culti, cumu i dolci è tutti i tipi di frutti è ligumi. Malgradu questu, sò assai restrizioni, chì devenu esse osservatu per ùn avè micca pruvucà diverse disordini digestivu in u zitellu.

Cusì, cù colic è prurite, a dieta duranti l'ambrati di un novu ùn devenu micca inclusi nisunu produttu chì aumentanu a formazione di gas in u intestinu. Prima di tutti, includenu i cultalli leguminosa è a col abaca. L'acqua carbonate in presenza di quelli prublemi in u zitellu hè ancu megliu micca di utilizà.

Tutti l'altri prudutti deve esse ingressu in u menzu di u menu cù moltu cunsigliu è gradualmente, innurmendu tutte e cambiamenti in u cumpurtamentu è u benessimu di i migghiori. Di solitu, se u zitellu ùn hà micca una tendenza eccessiva à l'allergii, una ghjovana mamma duranti stu piriodu pò prestu aduprà a so dieta è in quasi tuttu chì ùn ùn ricusa.

A staghjunazione vi aiutavamu à capisce i dati di fà una dieta per alimentà un natuvulu: