Hemodialisis di i riti

L'Hemodijali hè un mètudu di purificà u sangue da i produtti metabolichi tossali in u corpu in a fallimentu renali crunqui è agudo. Per a hemodialisimu, un pruduttu cunnisciutu in a gente com'è ribellu artifice hè utilizzatu, una magna di l'hemodialisis.

Indications per l'hemodialisie

L'indicazione per u prucedimentu sò malati renali, per quellu chì a purificazione naturali di u sangue da i prudutti d'attività vitale hè impedente. Queste sò:

In casu di diagnosticamentu di fallimentu agrutu di riignese, parechji prucessi di l'hemodialisis sò dettu necessariu, per ciò chì l'organu hè stallatu è a persona recuperata.

L'indicatore principale per l'hemodialisimu dopu alla l'ultima etapa di fallimentu crunatu di riignu. Hè stata utilizata pè relieve la condicione di u paciistu è per prolongà a vita, quandu u corpu ùn hè più capaci di a so funzione di purificà u sangue. Quistendu a question à quantu persone persone in l'hemodialisie. A medicina moderna chjamanu l'indicatore mediu - 20-25 anni.

Nutrition per a hemodialisis renali

Dopu a realizazione di sta prucedimentu, hè assai impurtante di seguità una dieta, e reguli basi di quali sò dinò:

  1. A riduzioni o, à volte, l'exclusione cumpleta di u salitu.
  2. Strict control of the volume of fluid used.
  3. A risurte di inginuità di a proteina (cumparatu cù u periodu di pre-dialisi).
  4. Diminuta in i prudutti di a dieta, alta in potasio è di fòsforu.

Possibile a più difficiuli in questa dieta hè a restrizzioni di u cunsumu d'acqua. A norma, stabilitu in u periodu trà a diàlisis, hè calculatu solu: ùn deve esse micca esse più di a dosi d'urine annu à pocu 0.5 litri. Stu standard cumporta u liquid chì cuntenenu sopopi, zucchetti, frutti è pratiche di latti. A fluttuazione in u pesu, circa 2 kg in a direzzione di l'aumentu, parli di l'abusu di u fluidu è u so ritornu in u corpu. Per alleviate a sedienti, puderete chjappà un pezzu di ghiacciu, chì pò esse solu da l'acqua, ma ancu da u zucchju. A fetta di limonu cuntene ancu à u salivazione crescente, chì aiutà à salvà a sedu.

A restrizzioni o, se u pussibule, un rifiutu tutali di salti di tavuletta pò ancu à una diminuzione in a sedienta. I platti à a salatura hè megliu in forma prestu. Per pudè rimpiazzà u salinu, senza pèrdre u gustu di u pane, pudete adupicà temperatu, foglie foglia, pepite, etc.

In u periodu di l'interdialisi, l'abilità di u corpu per acumularia u potassu pò purtà à tristi consegni. Perchè, cum'è u sali, l'usu di i prodotti chì possanu u putassiu deve esse limità limitata. Questi sò prudutti cum'è:

Ogni vessi prima di manghjà si sò più bè cotti nantu à grandi quantità d'acqua o, cutucatu in pezzi chjuchi, sughjetti di 8-10 ore.

Aumintari u nivellu di fòsforu in u corpu umanu per un certu u tempu pò causà disturbi in u prucessu di u metabolismu di calcium è dannu a l'ossi. Avemu bisognu à pruvà prudutti di sti prudutti:

A prutea hè da 60 à 150 grammi per ghjornu è cuntere varietà maghju di carne (viteddu, cunellu, gallinacciu, pollulu).

Contraindicazioni à l'hemodialisie

Ùn fate micca un prucessu di purificazione di sangue si i sistenzi simuli o di malatìa: