Cumu sguassà l'ochju bè?

Malgradu u sviluppu di u prucessu tecnulugia, assai persone cresce in i fenomeni paranormal, inclusi. è l 'ochju. A so scienza ùn hè micca capaci di spiegà. Quasi ogni persona hè invadita da un qualchissimu scuru chì pò agiscenu, è aghjunghje voce in u sviluppu di questu o questa zona in a vita. Tuttu dipende di l'energia di l'omu. U più dèttiru, più una persona hè sottupostu à l'influenza di e forze negattivi.

Allora, in questu articulu, pruvate di scioglie cumu per sguassà l'ochju bè. Dopu tuttu, quarchi, o micca bastanti risorse materiali di cuntattà i specialisti per sguassà questu, o ùn vanu stumble in una spezia di charlatani. Ma prima di tutte e cose, si deve esse nutatu chì a psiculugia cù a so rispunsabilità hè capaci di dà una spiegazione à qualsiasi fenominu misticu, in u nostru caso, l'ochju ghjocu. Cumpigliemu quelli di elli.

In l'ambienti di parechje persone ci sò questi persone chì, dopu à dì à i so successi, dopu à un pocu tempu ùn sanu mortu, venenu indisposizioni fisica è mentale . Hè nutate chì i scientisti ùn nigà micca chì e persone influenzanu l'altri. Sicondu a tiurìa di i campi magnetichi, u campu magneticu umanu pò fà fà fà fà. Pi violassi u ritmu di ogni cellula in u corpu umanu, vi viola u campu magneticu umanu. Basatu nantu à questu, è ci sò parechje maleta.

I cunsiglii da i psiculoghi in questa situazione: per evità l'ughjettu malviziu, ùn pruvate micca a ghjente chì sò propensi à invià.

Sì voi una vittima di l'ochju chì hà precu, i seguenti tips sò per voi.

Eliminà l'ovu maleficent

L'ochju ghjocu hè cunsideratu unu di i negattivi màgichi cchiù putenti. Per quelli chì ùn volenu micca cercà l'aiutu di qualcunu, aiuta à scancchisce a malatia ovu primo.

Pigliate u ovu crudu. Executà u vostru corpu senza ropa. Dopu à questu, impunia nantu à una tela di colore nìvuru, ligà e rumeni di u tagliu trasversale. Quandu aghjunghjite l'agulla in u unghjettu, chì hè stata fatta.

Ovu in u parcu o in u campu, cava un ochju chjucu, leghjite alcune du cullemu di a conspirazione quì sottu. Dopu questu, l'ovu ci vole à sipoltu è si trovanu intra.

Cumpigliemu e parolle di a cuspirazione:

Quandu u ovu havi cuminzatu, perchè a terra assunsenu sta pudeze, perchè esse un servitore (un nome di un ochju chjude), assorbiu tutte e infirteti, è e tribulazione mandatu da voi. Cusì sò!

Elimina u gattivu occhiu cù u salitu

U salitu cunvinziale hè un minirali, chì prova l'urigine marina di tuttu ciò chì hè nantu à a Terra. Salt hè appieghjatu in u casu di a rimuzione di cungiuli, i mischju è l'ochji debbuli. Hè utilita ancu per a limpeza energetica di l'abitazione . Allora, se succidia micca chì ùn cunnosci micca o ùn ricurdate micca di una cuspirazione di l'ochju bè, perchè stu cunsigliu hè per voi:

500 g di sal di dissolve in u bagnu cù acqua cale. Scopre è ripigliava. Hè necessariu gnassi nantu à stu statu meditativu per circa 15 minuti. Allora pigliate i rinfrescati i salute di u salitu nantu à u vostru corpu.

Elimine l'ochju à u malu cù partiti

Per sguassà i negattivi à questu modu, bisognu di piglià un vetru o una tazza. In questa capacità, coglie l'acqua. Pone i boxes è 9 partiti à davanti à voi. Liggenu un match, sùbitu entre di voi è quellu chì hè u zitellu. Fighjite à u focu, dicendu:

In u nome di u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu. Amen. Sangue puro è divinu celu! Salvate, salvà u servitore di Diu (nome) da ogni ochju, da una mala ora, da una donna, da un omu, da u zitellu, da l'aligria, di l'odiu, da una cuspirazione, da una negoziazione

Chiddu chì credenu, disperse in l'acqua. Cumpite tutti i partiti restantes.

Eliminate u gattivu occhiu à a chjesa

Per rinunzià l'ochju ghjocu in u tèmpiu, mette una candela per a vostra salute. Inoltre pudete dumandà à u babbu santu per una benedizzione. Ùn serà micca superfluitu si cunfessi è crede in sè stessu sè stessu.

Eliminate u gattivu occhiu da u natuvulu

Per fà sapè cumu per sguassà l'ochju ghjocu da un novu, avete bisognu à seguità:

Quandu tu lavu u picciottu, è fate l'acqua, dicendu:

A cusciottu acqua, cù un zitillù solu. Cumu hè vinutu da, si cunfunniu. Quale hè un zitellu cù còllera, chì volta cù un pudor. Amen.

U malefice di i capelli

Intentaremu aiutà à cumu si di eliminà l'ochju ghjamba da i capelli. Per fà quì nantu à un mesi ghjovanu, cunnannatu, assicuta à a finestra è combine u to capelli. Hè mandatu u luni:

U campu à u granu, u lume à u sole, curone à i pettini è u capelli à i capelli. Amen

Finalmente, ùn serà micca sferivante per nutà chì ùn avete sempre avè micca dubbiu nantu à sè stessu, rinfurzà u vostru campu di energia cun pensioni positivi.