Comu scurdà di un amare - cuspirazione

Parting with a loved one in certi cose hè simile à a fine di u mondu è hè assai difficiuta di survive di stu statu. In questu casu, cum'ellu hè impositu da a strada, ci sarà infurmazione chì u modu di scurdà un amatu cù cunpirazioni è rituali . Li paroli magichi aiutavenu a chjappà a mente è u core da a memoria. In un risultatu immediata ùn hè micca necessariu di cuntà, ma cù ogni ghjornu passendu u dulore torna.

Cumu per scuddà a persona chì amate cun un plot?

U rituali si deve esse realizatu solu nantu à a luna mintressa, per chì tuttu u so piacè à u diclinu. Hè necessariu di mette duie schiappi di zicchini di pepite in un coltu prufunditu, pour 1 vetru di acqua caloria è dite a trama:

"L'acqua calda - questu hè u mo sentimentu per voi, servitore di Diu (nome di u carìssimu). Sò cusì cume, ma cum'è l'acqua, stanu invicchiate u tempu.

La Matricella averebbe situatu nantu à l'arsuariu è esce per l'acqua per friddà. Dopu à quessa, tutte e cuntenutu devi esse spartu sottu à l'arburu seccu, è cinque volte per dicu una cuspirata per esse scortà rapidamente u vostru amatu, postu chì quellu chì activate l'energia:

"I sentimenti eranu ardenti, eranu ardenti è ùn sapìanu micca a pace. I camminava da i boschi è di a muntagna, perchè un pezzu perchè per mè. L'Anghjulu falò à mè è mi liberavanu di a pisanti pesu. Hè scanzatu mi sentimenti nantu à e piante di pepi, è fece u focu in a regula cù l'acqua. U fume s'arrizzò, è si sò alluntanatu da mè cun u ventu. Avà, avà, ùn aghju micca cunnosci micca, ùn aghju micca chianciutu, ùn aghju micca annunziatu, ùn aghju micca.

Cumu per scuddisce un amatu cù a magia di un cuteddu?

Stu ritu hè assai forte, ma per a so opera hè necessariu di andà à u paese, postu chì un veru furnace hè necessariu. A primu azzioni hè di lavà a cutiddia in sette urighjini distinti:

Invechjate, fate u labellu in tutti i lìquidi, è poi l'impruvà in una tela di cuttuni di colore russu. Questa stampa preparatò pò esse purtatu in nudda parte. In u paesi, abbandunate u cuteddu di notte in un locu friddu è friddu. In a mattina, a pala hè devia fassi in u focu, chì hè in u furchetta fridda. U prucessu deve esse ripetuta novi volte e, in u stessu tempu, dicenu a trama:

"Cumu nantu à questa cutidiana, u fumu ùn si mantene micca, Allura à mè, Irina, malenconia ùn si pò fà. Cusì sò.

Allora u cuteddu cum'è in u so focu hè impannugatu in u tagliu rossu è purtatu in casa. Dopu à quessa, leghjite u prublema "U nostru Babbu" novi volte. Quedeghja sulamente di trasfurmà u cuteddu novu in u listessu tissutru è a so scumparta da l'indichi.