Dysbacteriosis in i zitelli - sintomi è trattamentu

U trattatu gastrointestinali in un natu nascenti hè normale sterile. Duranti u passaghju di migghiuri à traversu u canali di nascita, è ancu dopu à a prima alimenta, una certa microflora accumenza in u so inturniatu. Puderete, in tuttu a vita di sta flora, cambià parechje volte, in certi casi guverna à a disbiosi.

Tutti i bacterijini chì colonizzanu l'intestini di u babbu ci anu da esse in una certa proporzione, solu in questu modu u corpu di u babbu se funziona normalment. A maiò parte di a microflora intestinali si compone di lactobacilli è bifidobatteries, è di E. coli. Inoltre, include una microflora patogenica cundiziunale, chì hè, microorganisimu chì pò attivà u sviluppu di a malatia sottu a influenza di fatturi avversi. Infine, a flora patogenica pò ancu intrinu in u intestinu, chì ancu prublemi di malatie intestinali.

Quandu u crescente attivu di i patogeni opportunistichi cumincianu, u numaru di bacteria beneficiale, à u turnu, hè minimu. Sta cundizione è hè una dysbacteriosi di u festu, chì disrupta a funzione gastrointestinali normale. In questu articulu, avemu intesu qualcosa chì i sintomi pò indicà a disbiosi intestinali in i zitelli, è chì trattamentu sò generalmente prescribed for this disease.

I sintomi di dispresiosi di u zitellu

A maiò spessu, a disbiosi intestinali manifesta in i zitelli cù i sintomi sintomi:

Cusì, i signali di disprosi in i zitelli sò micca vagi. A volte, u zitellu hè trattu da numerosi manifestazioni esterni di a malatia, ma solu s'arraggieghja. Prima di tutti, quandu unu o più di sti simpaticamenti si vedenu in i zitelli, hè necessariu di piglià un analizazione di feces per a dysbiosis è avè scrivutu.

Allora ùn pò micca solu stabilisce u diagnosticamentu correctu, ma ancu hà amparatu ciò chì per trattà u zitellu, s'ellu hè veramente hà una disbiosi. In a maiò parte di i casi, i risultati di sta analisi indicanu micca solu qualsse viulazione di a cumpusizioni di a microflora intestinali, ma dinò a sensibiliità di i patogeni truvati à l'antibiotici è i bacteriophages.

Trattamentu di disbiosi in i zitelli

U trattamentu di dbaerbteriosi hè necessariu à realizà sottu à a survegazione di un duttore chì vighjà un zitellu. Dà funziunamentu di u mutivu chì accorcateu u crescitu di a microflora patogenica, è di manifestazioni esterni di a malatia, u duttore pò prescrive pè i zitelli un certu medicamentu per a dysbiosis, per esempiu:

Infine, in u casu di infezioni intestinali severi cù a dysbrateriosi, u duttore pò prescriva a terapia d'antibiotici. Hè necessariu di falla cusì cun cura, perchè i antibiotici sò assai spessu una di e cundizzioni principali di dbaerbteisis, perchè a so amministrazione pò agrave solu a situazione.

Inoltre, cù disbiiosi in i zitelli, una dieta speciale hè necessariu prescritta. Da a dieta di un zitellu o una mamma d'invalidazione, se a malatia hè diagnosticata in i zitelli, durante u prugramma di trattamentu, i prudutti siguenti esse elliati:

Qualchidunu cambiamentu in a nutrimentu di u zitellu sianu chjucu da esse coordina cù u duttore assistente.