Violeta - cura di a casa, i reguli basi di crescenu in u canale

Unu di i pianti interiore più famusi hè viole, l'assistenza privata fora di quale ùn ponu micca chjamatu chjaru. A fioritura hè una di i capricci è ponu morta da un regnu inutilitariu o di e malatie, per quessa hè bisognu di scelta prudente di a cumpusizioni di u misura è di u sistema di irrigazione.

Cumu cura pè i violettes?

Cundizioni relativamente stabili di u clima internu sò più adattati per sta pianta, i variità di u giardinu chì sò difficiuli di tollerà inviendu. Per cultivà viole, u sembra è cura di a casa, anu da esse cunsideratu i seguenti aspetti:

  1. Thermophilic. Ùn ùn abbiate e cummerbate è e differenzi di temperatura, chì aumenta a pussibilità di lezzioni infectious di cuttings.
  2. Compact pot. Ci hè u più grande, u più duverebbe per creà l'ovaru farne.
  3. Trasplante. Un impurtante funziunalità di l'assistenza domiciliaria per i viole; - quandu a terra hè impaurita, deve esse trasplante.
  4. Sunlight. E istanzi cù rivolti verdi scuru avemu bisognu più di quelli chì anu un culore chjucu.

Violetti - invaghitu invernale in casa

In a stagione fredda, ogni fiore sferente hà travagliatu un deficit di lume. U primu sigmentu di a so mancanza - rimesse à cumincià à stende è curdigliarete nantu à i spiculi di u pome. E donne incubati cunnisciutu a cura di i viole in l'inguernu nantu à u ventariu:

  1. Per u fiore abundante è prolongatu, a pianta deve riceve a lumera per 10-12 ore di ghjornu.
  2. À a finestra occidintali, orientale è miridiunali, anu da esse pritenyat, perchè e foglie micca micca ardenti.
  3. U campatu in successu in l'invernu in a so casa pò esse garantitatu cù l'illuminazione artificiale cù lampi 36-40 W.
  4. A temperatura di l'uperazione optimale hè 20-22 ° C - cù u sistema stema è a radicali furmate forte è resistente à a maladie cù cura.

L'acqua di i violettes?

Unu di i fatturi più impurtanti per u mantenimentu di a so salute hè una regula letteraria. Hè da esse misurata, osservendu a regulezza - una violazione di u regnu di l'umidità di u munnu ameenu i ferti fungali. Cume spessu a regola una violeta è cumu - una domanda cumuni, a risposta à quale vi pare parechje cunsiglii:

  1. U fiore ùn pò micca tollerà a ingressu di l'umidità nantu à folla ghjovani è u puntu di creazione.
  2. À l'estiu è in a primavera hè megliu adupirà megliu in a prima matina, in l'invernu è in u vaghjimu - in a serata.
  3. U riorivu direttu hè fatale - da questu u sistema di e razziò cum'è ancu u viole vi pateva assai. Cundizione à a casa implica paleta o meiche d'acqua . U sicondu metu hè basatu annantu à l'usu di un cordone, à traversu l'umidità entre in u locu.

Cumu diffusassi una foglia violeta in casa?

A sizzioni di stace hè u metudu simplice è più famosu. A ripruduzione di violettes da folla à a casa hè cunsigliata per esse realizatu in a primavera o estiu. Ci hè dui maneri di trasfiriri i sconti:

  1. Rucchendu a foglia in acqua. U ritagliu di tagliu hè statu in un cuntinuu steriliizzatu cù acqua fugliale o sughjettu, affinchendu chì u zuccherou era immersa in u liquidu circa 2 cm. Un pezzu di carbone attivatu hè colpi in l'acqua - questa cerva di a foglia impedisce u sviluppu di una microflora patogogica. Dopu qualchì circa 2-3 simane, l'oluce hè stallatu. Quandu e radiche righjunghjenu una lunghizza di 1-2 cm, a foglia hè stata pianta in una mistura di terra.
  2. Root in u sustratu. Se a viole viaghja poverà l'arriccella in l'acqua, i cundizioni di a casa pò esse prubilati in casa cù u so postu in valdi cun una mistura di terra. U drenaje hè spedutu in u fondu di i tanki picculi, in cima di u quale hè pussibule di vaci sperma cun perlita o muscosa sphagnum. U zogliu deve esse sipurtatu 0,5 cm, ma ùn anu micca appiecà u primu. Lampi fluorescenti ponu aiutà à ghjudicà.

Cumu trasplante u viole?

Ci hè parechje razze per quale sta pruizzione pò esse dumandata. Ancu duie: aghjustamentu di u locu, l'apparizione di un revestimentu biancu, e malatie di i vegetali è a compaction excessiva di u sistema radicali. I traspurtanti viole hè realizatu in quattru stages:

  1. Preparazione di sustrato nutriente. U fiore necessaria un sustituzione completa di a terra com'è periculu, perchè e sustanimi bè da questu ci sò lavati à u tempu.
  2. Trattamentu di a pianta before transplanting. U tarrenu hè umanu, u sistema radicali hè extractatu da ellu. Pudete taglià a splutazioni dati da e razzii, purifichèmu a putenza è trattà u cuteddu cù carbugno tritughjulu, dopu a disinfezione in casa.
  3. Trasplante. In u capu di a terra, e radiche stesi sò stati, u pianu pocu à pocu pressu à u nivellu di u collu. Invece di mulch, un nivellu di vermiculite hè spartu in sopra.
  4. Cura dopu u trasplante. Hè valtu per un ghjornu di ghjorni per piazzate in una borsa plastica è regu abundante per furnisce l'umidità aumentada.

Ground for violets

A prumove a furmazione rapidamente di cuttings è l'apparizione di fiori in una pianta adulti, u sustratu deve esse sceltu bisognu. U mischju di u mischju deve esse ligere è cunsistenti di cumpunenti cumpunenti cum'è:

  1. U sviluppu nutrizionale. Questa hè una terra fugliale, cullata sottu una bidue o capruca, mischju cù turf, compost o biohumus. Facilità a cura di i viole, per via di a saturazione constante di a radica cù elementi di traccia rigularità.
  2. Fillers. U tarritoriu hà un ph dèficumente àcidu, cusì a so cumpusizioni cumpone a terra di coniferu o torba per i violezzi - a so cumpusizioni hè adattata per rinfurzà a friable di u sustrato.
  3. I titulari di umidità. A perlita, dolomite, farina, charcoal o argilla dilata hè necessaria per impedisce u siccà di i radichi.

Perchè ùn viole micca i fiori?

Siccomu u fiore hè cunsideratu capricciusu, una quantità di fatturi pò influenzallu u numicu di corpi. Decide ciò chì facite, se li violettes ùn pascianu, solu ponu esse un mèttulu d'esurtazione, fendu rid di ogni chjaru:

  1. Incorrect lighting . Sì e foglie si stenderanu in altizza, a pignatta hè stata riuniformata à un altru finestra o utilizate lampi fluorescenti.
  2. Eċċessi di fertilizazione addizzjonali. Fillatu da u nitrogenu è u potassiu durante u cura di a pianta, ponu tutte e so forza in ùn formate micca e fiori, ma l'appendage.
  3. Un terrenu pisu. Un sistema liggeru di radicali di viole ùn pò micca arse, se hè in terra densu.
  4. Untuitable pot. Hè da esse fatta di plastica, perchè e versioni di arcane sò senza un sistemu di crau per a sguassà l'umidità.

Malati di i viole

A pianta piacevule di a più floristeria hè sottumettabile à l'attachete di pesti è di u fungal è virali. U trattamentu di e malatie viuletica è a so prevenzione dipende di quale u gruppu si appartenenu à:

  1. Bronzu è macchi di virus. I fogli, fugliale, cambià a forma è u culore - u trattamentu hè impussibile, perchè a fiorita hè distrutta.
  2. Fungi. Fusarium, mildiu pezzu, late blight danni a pianta cù spotii è necrosi. A parti affettata hè cutucatu, è u fiore hè trattatu cù un fungicidae.
  3. Rottu di foglie è di radichi. I petioles muvrini, i fugliale perde a so elasticità è perde u so culore naturali. I patti di staggettiva sò trasplantati in un altru pezzu: a cura di elli in casa daraghju à a furmazione di un novu sistema radicali.