Prugnolo d'avena in una caldera doppia

Se à u massimu di u tempu liberu avete un minimu di forza, pudete esse instructe à a preparazione di un vapeur d'avena utilità. A farina di farina Classica per u colazione in una caldera doppiu serà bella cum'è coccia nantu à a stufa cù i vostri mani, è u tempu à u lignu di a cucina pò esse dedicatu à i cumbuglii più amassi. Cusì, aghju da travaglià solu per cuglià a farina di avena in una caldera doppiu.

Pappulina Heccula in una caldera doppia

Quandu preparanu a farina di averme, u primu averete bisognu à prisentallu, sò i tanghi per a misurazione di u cereale stessu è l'acqua (o latti), nantu à quale puderete coccu. A media, u rapportu croupu-acqua hè 1: 2, ma per l'exactitudine di u prucessu utilizate a tazza meditazione, perchè quandu si cottu in l'assistente di cucina, ùn sarà micca un tempu per fà aghjustà in u prucessu di coccia.

Dopu tene u voluminu mediu di coglie in un tastu, infuzzione immediatamente cù l'acqua furiosa o un latti quarchi, per aghjurnà u prucessu di preparazione da "steaming" predefinitiva (eccezzioni - pasticcio di zucchini è cereali instantani).

U più prucessu di cumbugliu ùn sia micca inculcarà: aghjunghje l'acqua in un compartmentu specialu di u dispusitivu, mette u bacinu di cisterna è mette u cronista: "Hèrcules" in u vaporizzariu sarà preparatu durante uns 15 minuti, è a farina d'oatmealmente nourvigile à 30 (secondu a marca è mudellu di steamer).

Ingredients:

Preparazione

In a furmazione di patticanu e flocculati è brusgiate un vetru di latti quasi: se ti piace un pumkinu più grossu - pour un vetru, se liquidu, da unu è meza. Immediatamenti aghjunghje u zuccaru à u tazzu è, se u gustu, u sali. Piglia u cuntinuu cù una tapa è vende in u vaporetto per 25-30 minuti. Dopu à a meza ora, u listinu fraguali di farinaghju in a doppia caldera hè prestu per u sirviziu, tutte ciò chì resta hè di mantellu cù u melatu è u meli, decorate cù qualsiasi fruttu à u gustu è pudete cuminciate à manghjà.

Una altra manera di preparà un spaziu bonu hè a civetta in un multivariate . E se u vostru maritu ùn piace mancu, vi piglià a vista à a ricetta di pane . Bon appetit!