Mensili durante u primu alloghju

Ogni donna hà da capiscenu chì quì per mezu di u gravidenza, ancu in tempi tempi, ùn hè impositu da definizione. Per a maiò parti, ciò chì osservanu à questu tempu hè un signu di una violazione, è ùn hà nunda di fà cù a menstruazione, ma chjaru cundece in u tempu.

Perchè si trovanu a menstruazione in prima di gravidenza micca a norma?

Per risponde à sta quistione, hè abbastanza per affruntà e funzioni anatomii di u sistema riproduttivu.

Comu si cunnosce, cù ogni menzu, ci hè un righjettu cumpletu di a capa interna di l'utru, - endometrium. Hè e so particelli chì sò attribuiti cù u sangue da a vagina. Cusì, pò fà sapè chì un fenomenu tali in a presenza di a gravidenza rimettemu à u rifiuttu di l'ovu fetu, chì dopu un certu tempu dopu a fecundazione hè impiegata in a pianta endometriali di l'utru.

Hè per quessa, annantu à ogni menstruazione cun una nativu normale in u principiu tempu ùn ponu esse fora di a quistione. Sì una donna, essendu in un postu chì sapendu à questu, avè a notte l'alta, poi sò più prubabili di esse assuciatu cù l'hemorrune, è sò un signu allinanti - un occasione per chjamà u duttore.

Tuttavia, ùn hè micca pocu cumu per u primu alloghju per avè detecatu immediatamenti prima di a menstruazione, chì deve esse avutu, ùn era micca avutu per cuncepimentu. S'è capitu chì hà avutu una cumparazione ghjusta prima di a menstruazione, ma l'ovu fecundatu ùn era micca impiantatu in l'utru, hè prubabile chì l'antecedà hormonal ùn avè micca u tempu di ricustruisce, è i mesi di vendenu, com'è sempre, à tempu. Doppu a gravidanza a donna aprende solu dopu à 1 mese. Tali emissioni, com'è regula, ùn sò micca diffirenti di l'urdinatore, salvu a so durata, chì hè 1-2 ghjorni.

Perchè ci pò esse "incomprensibile" mensualmente in u principiu di gravidanza?

Di tutte e regule ùn sò esse eccezzioni, è in certi casi, hè permissibile chì, à u principiu di a gravidenza, ci sò mensili. Tali fenomeni pò esse cunnessi, prima di tuttu, cù:

Cume a determinazione di a natura di a gravidanza duranti a gravidanza?

Sicondu a natura di l'alta, i ginèculi sperimentate ponu definisce a causa di l'iniziu di a menstruazione in i primi tempi. Allora, micca assai abbastanza annantu à i primi tempi cun un attestazioni apparente in u normale, pudete indicà chì u fetu ùn hè micca in a cavità uterina. Hè scanty mensualmente in i primi stadiu sò unu di i primi signali di e gravidenza ectopica, in l'absenza d'altri sintomi. Ancu ancu spessu sò accumpagnati da l'aspettu di u dulore in a parti.

Per definisce in una fase iniziale, una menes o un miscarriage, hè bisognu di attentu à a natura di i secrezii. Cù avversu spuntaniu, a quantità di sangue dada hè grande è hè un culore scaritu. À u tempu, a cundizione di a donna pregnant s'immagina. Appena nausea, vomitu, una donna si lamintà di marvagia. In ocasioni a pèrda di a cuscenza pò esse.

Cusì, ogni zitella, pensendu nantu à oghje annuali à u principiu di u gravidenza, deve esse capitu chì questu hè più una violazione di a norma. In quelli casi chì a prova di gravidanza hè positiva è a zitella hà un periodu di un mesi, hè necessariu di cunsultà cù u duttore nantu à questu, è, in casu di necessariu, sottumette un esame prescritata. Solu stu modu serà pussibule identificà una possible violazione in una prima etapa è prevene i so cunseguenzi, u più spessu, chì hè spontaneu , è avà ùn hè micca pocu cumunu.