Asanas of Yoga

Empruntà u nostru sapè di ioga da u livellu cero. U livellu zero di l'asana yoga ùn significheghja micca chì i posa sò simplici. Sò verifici fàcili à esse fisici, ma se u vostru corpu risponde à a so influenza è si pratiche questi ananas "simile" quant'è parechji anni, puderete capisce chì u sensu di u significatu è quantu sensazioni da a listessa posa.

L'Asanas di u ioga sò assai utili per a spina. In principiu, a spine hè a prima cosa chì si prisenta a nostra ioga, perchè in u sensu energeticu hè un canali à quale l'energia cianfica accupa u corpu umanu.

Eserciti

Avemu duvemu aduprà u paniquetu di familiarità di u yoga asan.

  1. IP - seduta, peri cruccioni, a spalle è ancu, avemu pigliu mani nantu à i ghjinochje. Fingers (media è polà) formanu a mudra . Femu un "propiu" pose. Hè sempru chjucu è à u stessu tempu incomprensibile à i principianti - vi tocca à fà cazzo-crosta è si stendi nantu à a corona, sintinu cusì chì l'energia di l'Universe permeia u vostru corpu è si passa in tuttu u spine. In questu postu, deve esse aghjuntu à u furmazione: sguassate a vostra mente di penseri stranieri, diventendu u so imparziale imparziariu. In a postu Baddha-konasana passimu 2 minuti.
  2. Allora accumpèghjule i petti, avemu attaccatu i ghjinochja à u vignetu. Ùn ghjunghjeghje micca a nostra articuli di u malugraficu, per esse ridutta di a rigidizza siciliana è di i cumplicati. Palmi nantu à i pedi, armati diritti, arrinisciuti. Rispundassi ugualmente, rilassante i musculi faciale di a faccia.
  3. Panchasana (variazione) - impastu annantu à i pezzi attaccati è avantamente. Ci putemu attru e mani in i so capelli è i cura di i pedi. Questa hè a pose di l'stella. Tende à a meza da a cintina.
  4. Panchasana (variazioni 2) - dopu cunceta a righjunghjini di a cintura, allughjà a nostra manu è fate un pianu magre in fronte. Questa hè a versione più preciosa di l'attitudine stella. Avemu toccu u pianu cun i coddi, si stinzanu o avanti è davanti, a nostra copre hè ridutta à i pedi.
  5. Pachchimotanasana (variazione 1) - lentamente cù una volta di ritornu culminavanu, tinennu i pallini nantu à i pedi, stenderghje i peri. Puderinu davanti, abdomenu più abituale, postu petite è, in finesse, u capu. L'aspettu deve esse avanzatu. Se ùn pudete micca cumprà i petti cù i vostri mani, movene à i piacè, o ghjinochji.
  6. Pachchimotanasana (variazione 2) - in questu casu, avissi bisognu cù i palme di u pede. Piglià i tacchi, appuntamentu i codici, cù un grande, indice è u mezu di u centru di a manu. Fate i taglioli risanati nantu à u pesu per stretchjà in pusessu i ghjinochji è i peri. Ùn hè cusì impurtante di ritegà i peri completamente, u principale hè chì i tacchi sò scatti da u pianu.
  7. Pachchimotanasana (variazione 3) - avanzu da poeti cù e corpu, rilassante. Ùn pudete micca riparà i vostri pedi cù i vostri mani, ma solu pruvà à respira, rilassante sottu u pesu di u vostru corpu.
  8. Balasana (variazione 1) - pianta in giandarmi à u drittu, fendu nantu à quattru arene è stendi cun di e mani. Avemu pruvatu à mantene e nostre mani ancu, è toccu u pianu cun u centru di u pettu è a barbara. Fatemu loo loin, mantene i petti nantu à i pulgari, a pelvis stendi in altizza.
  9. Balasana (variazione 2) - di l'asana previa, suecia, aiutate cun le mani, vai per a prisenza di u zitellu. In yoga hè l'asana básica per a relaxazione. I buttitti pòrtanu cum'è più pussibule davanti è cambiatu, svantaghja à i taccasi, svanta a frunti in u pavimentu, arme sottusate.
  10. Bhujgasana - avemu fattu traduzzione di u pesu di corpu, da i mani rightevi. Stretch our legs and bend in the lower back, the look is directed up. Questa hè a pusizioni largamente cunnisciuta di a cobra.
  11. Bhujasana (variazione 2) - senza cambià a pusizione prelata di u corpu, cù l'exhalazione, vultemu a nostra testa à u left. À u spalle à manca, senza cambiassi e spalle in u spaziu, pruvate à vista à u buttone right. Cusì cù una exhalazione, facenu un giullatu dirittu.
  12. Ardha - salambhasana. Fate i vostri minzoni à i bandei, goccia à i costigliate, mani in u corpu. U palme forme i pugni, avemu criatu sottu l'ossi pelvica. Alternativamente aghje u vostru pede di u ghjornu, ripòsite in u pulenda di u to passatu. Allora u cuntrariu.
  13. Dhanurasana - anchi si pò micca l'asana più difficultu in yoga , ma hè precisu un bonu stretchimentu di noi. Eppo in giandusi i dui glii chini di i ghjinochji, permbendu e so mani darrere i turchie.
  14. Dhanurasana (variazione 2) - piena pula di cipolla. Aghjustate unu per un, ghjinochje, ribelli minti, ghjira di u zocculu. I spaddi sò stati rimessu è riparà e cose.
  15. Shavasana - avemu digià annantu à a spalle. In questu locu s'alliberta sanu.