Intenzione - cumu applicà l'aiutu di l'intentu paradosu?

Hè naturali per una persona per studia stu mondu, per esse crescita in a cuscenza in parechji prucessi per pudè capisce l'essenza di e cose. Intensità hè un fenomenu di "attinzioni" di a mente diretta à un oghjettu fittiziu o veru di a cugnizzioni. U termu hè assai usatu in psicoluggìa, filosofia, sociologie, religione.

Intenzione - chì hè?

Intencia hè (cun ​​vulintu latinu - aspirazione, tentativu) - l'intenzione di una persona centrale in l'obiettivu di sapè l'oggettu o l'ughjettu. A ntenza hè diversu di i ghjustìzii, chì sò l'attrazione di l'anima in chì sò sti fatti è decisioni in accordu cù u pianu pianificatu. Intentzialità di a cuscenza hè un pruprietariu inherente in a psique, aiuta à percive u mondu, per scopre rilazione cù l'oggetti è i fenomeni.

Pruvenza in Psiculugia

A psicologica hè una scienza chì hè stata fora di a filusufìa è si cuntinueghja di sparta cun ella parechji di i cuncetti basi. Intensità in a psiculugia hè un fenomenu psiquicu di u focu o focu di a cuscenza à un sugettu particulari. U studiu di a realtà esterna, una persona si currelata cù i so esperimenti è l'idee internhe, è custruisci una catena di relazione cù u mondu. Franz Brétano, psicologu austeru è filosofu di u XIX seculu. investiganu u fenomenu di l'intenzione, hà sdividitu i seguenti punti:

  1. A Cuscenza hè sempre ùviziu è hà da fà cun ogni cosa reale o imaginariu.
  2. A compresione di u subjecte si trova in u nivellu emutivu, in a forma di una memoria di u sapienziu subjectivu à l'ughjettu cù una verità esperta, è a paraguni cù l'axiomaggi generali.
  3. A conclusione: a percepzione interna di u persone di un fenomenu o un oggettu hè più veru ca l'esternu, basatu nantu à l'opinione di parechji.

Intenzione in a filusufìa

Cosa hè una intenzione in a filusufìa? U terminu genericu in scholasticism - l'scola filosofica medievale. Thomas d'Aquinu hà cridutu chì un ughjettu pò esse cunnisciutu senza intervene attivu in questu. Pruvenza è scelta, da chì guidanu da a cuscenza umana è in questu hè un attu morale liberu di vuluntà. U filòsufu germanu M. Heidegger compreni a nuzione di "cura" in u fenomenu di l'intenzione, chì crede chì una persona cura di u so essere. Un altru filosufu isulianu E. Husserl cuntinuava a realizazione studii di l'intenzionalità è l'intenzunatu, cum'è pruprietà di a cuscenza chì confieghja in u travagliu di F. Brittany, purtatu novi significati:

  1. U prucessu di sapè chì u sughjettu hè u core. À u momentu d'alerti, u core dirimente l'attinzioni di a mente à l'ughjettu cunghjocu un sensu ansiosu.
  2. U subjecte di l'studiu "ùn esisti micca" finu à chì a cuntimplazione di l'ughjettu o a direzzione di l'attinzioni hà dettu.

Intenzione paradossale

Viktor Frankl, un psicologu austrìachi sottumessu chì hà passatu i horrorsi di u campu di cuncintramentu naziu, hà trattatu parechji fobie cù successu. Logoterapia - a direzzione di a psicoanalisi esistenti, fundata per Frankl hà include mette effettivi per trattà di teme. A propiu paradossu hè un metudu chì hè basatu annantu à un messagiu contradictorio o intenta per fobia. Un pacificu chì si sentenu temeria era dumandatu à vultà à quellu chì teme tanti temi - a situazione hè stata fatta finu à chì un sustegnu permanente da sensu ansioso hè assicurata.

Intenzione paradossali - cumu applicà

U metudu di l'intriga paradossale hè più efficau s'ellu si usanu cù l'inclusión di l'umuri in questu. U psicologu americanu G. Olport hà dettu chì u neuroticu, chì durante a sughjornu sussiste à trattà cù l'umore è a fobia - hè nantu à a strada di autore è rializazione. Esempi di scopu paradossale:

  1. Terapia di insomnia . Una persona chì hè qualcosa persone in l'ansietà annantu à un disturbamentu di u sonnu hè statu in un sensu di teme chì volta ùn pò esce fissi. Frankl suggeriu chì u paci era di pruvate à despertu quantu pussibule. A vuluntà di ùn sughjurnà prestu pronta un sonu.
  2. Scantu di parlà publiche . Trimestre durante u parolle. V. Frankl prupunìu di travaglià a situazione cun tremore, causendu un forte disprezzione di tremblè, diventenu un "campiunatu in saccu" è a tensione hè eliminata.
  3. Família disputa . U Signoterapista, in u quadru di l'intriga paradossale, urdinò à i cômagi per cumincià à disputa conscientemente cun grande cale emocionante, finu à chì eseguitanu sfucimenti.
  4. Diversi disordini obsessive-compulsive . Un esempiu interessante hè a pratica di Dr. Kochanovsky. Una ghjovana fora di a so casa era sempre attraversu veture foglia chì l'hà ottinutu l'urdinazione di a so prisenza in l'area genitale di tutti l'omi nantu à u stradellu. Terapiiu consistia in sguassà i vetru è chì permettenu u terapeuta per vede senza vergogna versu l'area genitali di qualchi omi. U pacienti hà livatu di compulsione in dui simani.

Intenzione paradossale - Testae

U timore di parlà hè una causa cumuni di stuttering. A persona hè scantu di parlà, perchè u chiaru in u so sottumitu hè inevitabbile. Intentzialità di a cuscenza pò aiutà à traduce u scantu di stuttering da i cuntesti emotivi in ​​u duminiu di significati. Provocativa (paradossica) di travaglià cù l'affucari:

  1. Lu paci hè dumandatu à stutter as hard as possible: "Mentre ch'e aghju cuminciatu a stutterà, nimu nunda ùn ha micca statu stuttered tantu, sò u più champion of stammering, ora tutti sanu ..."
  2. A attenzione hè cambiata per a lòggica.
  3. Se u pacienza ùn ha scuntutu di stutter - stutters, quandu si cumincià à furtificà fermu chicchiennu - a vultazioni di u discorsu si va.

Propusizione paradossale per perdiente un pesu

U cuncettu di l'ntunionalità sempre appellu à a scelta cusì consciente è à a so vulintà d'una persona. L'obesità hè un prublema chì si basa in prublemi psicologichi , rinfurzati da i salute. Cumu si pò aiutà una intensiona per perdienti? Hè assai simplice - avete aduprà a forza di manghjà: "Sò aduprate da manghjà, avà da fà cumprà un pastellu grandellu è manghja tuttu, divintarà a persona più spessiva in u pianeta Terra!". U corpu accumenza in modu attivu à u resistimentu à l'enormi grandu di cimitè anch'ella. I principii di l'attenza sincera è di a prutezione di u metu hè impurtante quì.