La lòggica di a donna - cumu si pò travaglià è cumu capisce?

Logica femminile - chì hè? Perchè l'omi rimenu è tropezzate cun u fenomenu di a lògica femminile, chì hè sbagliatu? A mente di e donne ùn hè micca esse cumporamente, ma pò esse fatta, affidendu à i sentimenti è l'emozioni, invece queste tuttu in situ. A lògica di a donna hè ancu carattaristicu di l'omi impulsivi.

Chì ghjè a lòggica femina?

E donne anu logica - una domanda purament masculina. A lòggica cum'è cuncettu in u mondu, ponu esse dichjaratu chì una donna hè a listessa persona cum'è un omu, è i so pinsamenti sò peculiar, à volte caòticu è ùn sò micca ghjustificate in u cuncettu masculu. E donne ùn sò micca sempri entendre ancu. Perchè hè cusì? A lòggica di a donna hè una manera fenomenale di pensà, in quale sò ntervulati in una manera speciali:

Ci sò parechji cuncetti ch'elli miranu a lògica di e donne da diverse anguli:

  1. Cuncettu suciali . A manera chì una donna pensa, chì l'aiuta per urganizà è organizà a so vita di a casa quantu pussibule.
  2. Cuncitariu Biològicu . Trasmissione ereditariu. Ddo cume X-cromosomi sò responsabile di a trasmissioni di lògica femminile. Se u chromosome hè unu, allura hè u pruprietariu di a lòggica (masculina).
  3. Cuncitalizamentu feminista . I so feministi crèdenu chì u cuncettu di "lògica femminile" hè inventata da l'omi - misoginosi per affirmà chì l'intellectu masculu hè parechje volte più femminile.

E lògica femina hè un mitu o una realità?

Ci hè una lògica femina - a ricerca sociologica ùn dà micca una risposta senza ambiguu. Ma si a grande impurtanza hè attaccatu à l'estru di stu fenominu, poi, dopu à tuttu, hà u dirittu di esse, almenu, perchè elli sò e donne. I secreti di a lòggica di e donne anu capitu da l'antichità da i filòsufi è i scrittori. Certi omi anu annunziatu sta incomprensibbilité, l'altri sò solu un gestu indefunitu è ​​admirabilamenti ammirabili ... è accettanu belle donne, cum'è quì.

Logica maschile è femminile - differenzi

A lògica hè una scienza furmata in i tempi antichi è assumendu chì si parechji ghjente pussede a so informazione stallate sfrancheghjinu a listessa cunclusioni è vede l'interrelazioni curretti. Hè cresce chì una tale lògica hè in inherente in l'omi, propensità à u pensamentu razzjonali da a natura. A lògica di a donna pò vede tali ligami è i fenomeni in l'infurmazioni furnuti, chì in u visitu masculinu ùn importa micca o ùn sò micca nutati in tuttu.

A diffirenza trà l'lògica femminili è masculina hè cunducendu è cun umuri riflettutu in l'aforismu è l'affirmazione:

  1. Male logica: Truverete - Oghje morta, femmina: anchi morta - Truveru!
  2. Chì ghjè a diffarenza entre lògica femina? Men's - più bè corrementi, e donne - più interessante.
  3. Lògica femminile: "Perchè decisu cusì! E per questu decisu, ùn aghju micca decisu!

In a disputa eterna chì a logica hè megliu, ùn sò micca guadagnani è perversi. È, in seriu, a lòggica di e donne è a masculina sò assai distinti:

  1. Una donna confiesa a so sentenzi è intuizione . L'omu hè guidatu da a mente è i fatti fatti.
  2. Elementi biològichi di a struttura di u core. In i donne, quandu, in una situazione insolita, i frontiere frontiere di u curu, rispunsevule per a manifestazioni di sentimenti è emozioni , cumincianu à travaglià, l'omi volenu immediatamente nantu à i centri prucessorii di l'informazioni rilativi da l'esternu.

Female logica - psicolugia

U pensamentu di a donna è a lòggica sò basati nantu à u travagliu di u cerveletu esse, rispunsevuli di u sviluppu di capacità creativa, sò più prudutti è emozioni sviluppati, un sensu ottene seculu. I sicicloni cresinu chì sta manera di pensà à e donne hà cuntribuitu à a natura stessu. A donna hè fisicumente più ditevule à l'omi, è per quessa vantaghji in un spicìficu, diffirenti di u penseru maschile aiutanu una misura di l'umanità per sente periculu è vede ligame è parechje chì un omu ùn avarà mai notte, o sorte "graziamente" da una disputa è pruvucà u so casu.

Cumu travagliu a lògica femina?

A lòggica di a donna hè una donna spettacula solu di pensà, basatu nantu à a so ragiunamentu. Ogni travagliu di a lòggica di a donna hè basatu annantu à i fatturi chì in u so formanu:

  1. Un fondo hormonal chì spessu cambiassi in u centru di u ciclu menstruali è in ghjorni crìati. U cumpurtamentu di e donne è e so azzioni si saranu "linui" da u puntu di vista di l'omi.
  2. Sensazione o intuizione . A quistione "perchè vo avete fattu questu?" A donna ùn pò micca dà una risposta intelligibile chì si cuncepisce un omu. Ma l'imaghjini di vita inseriti in u inconsciente permette una donna megliu megliu chì l'omi per leghje infurmazione micca verbalica: espressioni faciali, gestiti è cù 100% d'accuranza, dì chì, per esempiu, si puderete fidà di una persona particulare.
  3. Emulazione alta è sacrificiu naturale . Chì dispensu una donna in l'armari di l'alcoolichi, perchè. A vuluntà di salvà hè lògicu per l'omi, ma hè caratteristica di e donne.

Cumu capisce a lòggica di a donna?

Cumu l'omi capiscenu micca quelli chì e donne volenu è perchè si cumpurtava "illogicamente"? Per questu hè bisognu di sapè l'essenza di a lògica femminile. Uni pochi ricunniscendenzi sèmprici per l'omi chì volenu capisce u cursu di i pinsamenti di a donna o a so logica:

Donna cù lògica masculina

U cuncettu di lògica femminile pruvucà a protesta contru assai donne, cum'è manifestazione di tendenzi chauvinisti. Ma qualsiasi lòggica, fussi femina, masculina o lòggica cum'è una scienza - hè furmatu cum'è capacità, ogni tipu di pensamentu pò esse maestru di l'experience. Ci sò e donne chì, da u nascita, sò una forma di logica in forma inzergente, sò raziunati è coherenti, anu una mente analitica. Tali succissivi si capiscenu in a professione "masculina".